Gå til innhold

Selger angeleyes(hella), baklykter (FK), interiør ++e36coupe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen er ikke knust, den får bare gjennomgå utbytting av alt som er slitt eller antydning til "ikke strøkent" :P hehe... kan ta nærbilde ja.. tror ikke jeg har noe her.

Har kjøpt meg nye angeleyes, også har jeg satt på de vanlige hvite\røde m3 baklyktene igjen.. også har jeg kjøpt skinninteriør osv.. skal bytte ut masse rart framover... venstre framskjerm på bildet skal også byttes ut! hvis noen vil kjøpe den.. hehe

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

går fint an å bytte glass på framlyktene, og da blir de strøkne igjen. jeg så at det var en kar her inne som skulle selge lykteglass, så da kan jo personen som kjøper lyktene eventuelt kontakte ham...

Jeg har lyst på sorte angeleyes, så kan også eventuelt bytte i sorte om noen har det!

bud på 400 for baklyktene er registrert!

Skrevet

hehe. grunnen til at jeg ikke er glad i å sende noe er at jeg har mista lappen. dvs da må jeg gå med varene jeg skal sende til butikken, eller ta bussen, eller mase på noen om de gidder å kjøre meg. hehe

babjorn, interiøret går billig, stolene er litt fra hverandre, dvs demontert, men hvis du tar dem som de er så skal du få de billig.

Angeleyes'a ble kjøpt av forrige eier, for 6 tusen prata han om. skal prøve å ta bedre bilder i løpet av uka, har hatt mye annet å gjøre...

Dehghan, hva er adressen din da? send meg en pm så blir vi enige.

Skrevet
du sa at angel eysene passer sedan du.. det gjør de jo ikke hvis de passer coupe vel?

Hovedlyktene på E36 er lik for alle modellene, det er blinklysa som er forsjellige, de på coupe og cab. strekker seg noe lengre bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...