babjorn Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 mobil nummere mitt er ........... er interisert i interiøre,men hvor mye skal du ha for det,alt sammen.er ikke noe problem å sete det sammen?er prisen grei kommer jeg innom å ser på dem å tar dem med meg hvis dem er like som det jeg har i bilen.gi meg pris å nummere ditt på melding eller her,hvis alt kan monteres sammen igjen
håvard Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 alt kan monteres, men stolene foran trenger noen klips, men de kan du eventuelt ta fra dine stoler... problemet er at de har sedan understell, fordi de kom fra en sedan, så jeg måtte fløtte over coupeunderstellet. skal få hele interiøret for 1000,-
håvard Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 du sa at angel eysene passer sedan du.. det gjør de jo ikke hvis de passer coupe vel? det stemmer som han sier. er bare blinklysa som er forskjell, og de har jeg skrivd du må stille med selv
BMWBenny Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Solgt AE'sa? bor jo I nærheten så er muligens intresert. Står fortsatt 1700kr som høyeste bud?
håvard Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 1700 er høyeste bud foreløpig ja.. må gjerne komme å se på de...
Dehghan Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Useriøs? Interessert i baklykta, sendt sikker fire meldinger og en mail, men får ikke noe svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå