e28M5 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Har en støken orginal 87 e28 M5 -BMW Motorsport nr 0575 stående i garasjen som jeg skal ha bort. Bilen er tysk og har ikke vært registrert i Norge. km er ca 80 000 farge koksgrå Seter/interiør er mørkgrå /sjakkmønster Orginal glass takluke Airconditon 16" alpina felger med 2 sett dekk...lavprofil og standard Står en tilsalgs på mobile.de til 17000 euro... Har endel interesserte i Tyskland men er jo endel jobb med å få den dit, så.. Hvis noen er seriøst interesert så kan en komme med et bud (pm). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 er litt greit med tlf/mail om du ønsker bud kanske? litt mer info. bilder osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 bilder kunne ha vært kjekt da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Gi oss bilder og mer info da farge,utstyr..o.s.v...skjeldent syn med en strøken e28 m5 nå om dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 er denne solgt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 er det denne som står på heistad i porsgrunn? naboen til friksen? hvis det er den så er det bare å si: løp å kjøp for den er faenma strøken er naboen til en kamerat å jeg sikler på den hver eneste gang jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg