rotor von schnell Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Kjøpte på biltema for noen år siden sånn tynn fast nøkkel til å løsne vikosevifta på motoren. Men den er så klart blitt borte. Men ser ikke ut til at biltema selger den lengere. Finner den ikke i thorshov eller bilextra katalogen heller. Noen som vet hvem som selger en slik fast nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hør med schmiedmann.no du mener på de skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 32mm fastnøkkel bruker jeg. Funker med stor skiftenøkkel også, men litt mer kronglete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Tenkte på nøkkelen man holder imot med nå jeg da, leste litt fort. det går jo med vanlig 32mm fastnøkkel også som oddis sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotor von schnell Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Blir jævlig trangt. har fått det til før, men for bare lage meg en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 jeg kjøpte 32mm nøkkel på tema, denne: 11-2232... den er tynn i kjeften, og passerr helt topp der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Den nest billigste løse 32mm fastnøkkelen på Biltema er smal og funker bra til formålet. Sannsynligvis den samme som combatkit nevner. Den billigste (til rundt 40-50,-) er for kraftig. Må slipe den flatere for å få plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 stemmer, jumbo nøkkelen og den billigste er for tykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 trenger ikke holde igjen... ta en hammer og slå på skiftnøkkelen så løsner viskosekoblingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 trenger ikke holde igjen... ta en hammer og slå på skiftnøkkelen så løsner viskosekoblingen hahaha, da kan du komme ut til meg og ta av min.. den sitter som en kule.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 trenger ikke holde igjen... ta en hammer og slå på skiftnøkkelen så løsner viskosekoblingen hahaha, da kan du komme ut til meg og ta av min.. den sitter som en kule.. Sveisa den fast du da Har du prøvd å slå med hammer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 trenger ikke holde igjen... ta en hammer og slå på skiftnøkkelen så løsner viskosekoblingen hahaha, da kan du komme ut til meg og ta av min.. den sitter som en kule.. Sveisa den fast du da Har du prøvd å slå med hammer da? pleier å funke det ja, bare å huske på at den er linksgjenga.. bruker selv en vanlig 32mm fastnøkkel som jeg har slipa litt tynnere bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 trenger ikke holde igjen... ta en hammer og slå på skiftnøkkelen så løsner viskosekoblingen hahaha, da kan du komme ut til meg og ta av min.. den sitter som en kule.. Sveisa den fast du da Har du prøvd å slå med hammer da? ikke sveist nei, og stått med hammer i flere timer.. møkka kobling.. el vifte er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 trenger ikke holde igjen... ta en hammer og slå på skiftnøkkelen så løsner viskosekoblingen hahaha, da kan du komme ut til meg og ta av min.. den sitter som en kule.. Sveisa den fast du da Har du prøvd å slå med hammer da? ikke sveist nei, og stått med hammer i flere timer.. møkka kobling.. el vifte er tingen og du vet den er links Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Kan faktisk være et mareritt å få av denne koblingen, jeg måtte vertfall til med nøkkel fra merkeverksted til å holde igjen, og veel så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå