Padi Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 hei Detter er gjerne et dumt spørsmål,men jeg skal senke min e46 touring. jeg ser folk har 19 tommers hjul på disse bilene med 40/20 senking på bilen og 235/35X19 dekk. dette ser veldigt fint ut synes jeg når det kommer til luft mellom skjerm og dekk. Men jeg vil bare ha 18 tommers på min bil med 225/40 og 255/35 X 18 dekk. Så det jeg lurer på er om jeg må ha 40/30 senking bak for å få samme rommet med luft mellom dekk og skjerm som med 19 og 40/20 senking. Med det samme jeg skriver her kan jeg jo spør om det er noen som vet om det er stør høydeforskjell på det oppsettet med 19 og 18, da tenker jeg på totalhøyden på dekk og felg. for med de dimensjonene som det er på 19 tommer mot det jeg vil ha på 18 tommerne har vel ca samme rulleomkrets,men høyden er vel forskjellig. Jeg er redd for at 40/20 senking skal bli for lite bak,mens jeg også er redd for at 40/30 skal bli for mye hehe hehe skjønner hehe Takk for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp Her kan du regne på det. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 kjempe tusen takk for den.Det hjalp kjempe masse :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå