tams Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Hoi Lurer fælt på hva detta er for noe. Når jeg slipper gassen etter å ha tråkka på som et ordentlig mannfolk får bilen en sleng til venstre, og jeg må korrigere med rattet. har kjørt lite bakhjulstrekka bil før og lurer på om dette er BMW-feil, bakhjulsdrevet-feil eller bare min bil som er røyka. Bilen er en e36, 318i takker for mulig hjelp
Odde Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Hvis du gir på mye så vil bakhjulene dine gå fort rundt, når du da slipper gassen vil hjulene bremses hvis du ikke trykker inn clutchen. Når hjulene bremses bak vil du få sleng....
tams Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Hvis du gir på mye så vil bakhjulene dine gå fort rundt, når du da slipper gassen vil hjulene bremses hvis du ikke trykker inn clutchen. Når hjulene bremses bak vil du få sleng.... aha, men jeg syns at det kommer når jeg clutcher også, eler er det bare jeg som er n00b?
ropa Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 HoiLurer fælt på hva detta er for noe. Når jeg slipper gassen etter å ha tråkka på som et ordentlig mannfolk får bilen en sleng til venstre, og jeg må korrigere med rattet. har kjørt lite bakhjulstrekka bil før og lurer på om dette er BMW-feil, bakhjulsdrevet-feil eller bare min bil som er røyka. Bilen er en e36, 318i takker for mulig hjelp Disse bilene er veldig lett bak, sleng en 50kg sandsekk i bagasjen eller et feit anlegg med samma vekt. Blir bedre da. Regner med at du ikke har antispinn og div? Er normalt vil jeg si.
tams Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 takk og takk.. veit at det ikke er noe gæli da.. kjekt detta forumet
Dazed Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Lette bak? Er det ikke stort sett ca. 50/50 vektfordeling på de fleste BMW-er?
stianosthus Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Disse bilene har 50-50 vektfordeling frem/bak så de er ikke lette bak. Har ikke merket dette problemet på min 325 ivertfall
tams Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 men uansett om de er lette bak eller ikke så er problemet som nevnt ovenfor ikke egentlig et problem, men bare sånn det er?
///MoePower Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Mange BMW`er er 50/50, men så har det seg også slik at MANGE er framtung, spesielt blandt de gamle traverne. Ta 745`en min f.eks: den er lett på ræva
T.R.Melum Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Jeg vil ikke tro det er normalt at bilen "slenger" kun til venstre når du slipper gassen. kan du utdype litt mer, m.t.p. om det skjer på snø/asfalt, og om dette skjer i sving eller på rett vei?!
stian328i Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Jeg går for en traversforing.min gamle 535 gjorde samme greia,den var helt utslitt...
stianosthus Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Vil også tro det er en eller annen foring som er slitt/slarkete. Hører du noen ulyder fra bakenden når du kjører i dumper eller på dårlig vei?
336mik Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Slitte foringer/slark i bærebroer bak er også verdt å sjekke.
toomas Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 foringene som holder bak akselen er gåene . hadde samme problem på min bmw. da blir den hellt lealaus. er noe dritt og bytte og om du ikke har en veldig bra presse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå