Anderslien Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg har lyst til å senke bilen min enda litt mer foran, og da fant jeg noen sånne senkeskåler på schmiedmann som visstnok skal senke 10mm. Noen som har prøvd disse og vet at de senker 10mm? De kostet nesten 800kr, så hvis noen vet om noen billigere, skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg har disse og kan si at de gir deg valuta for pengene, de senker i realiteten nærmere 15 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg har disse og kan si at de gir deg valuta for pengene, de senker i realiteten nærmere 15 mm. Supert. Da bestiller jeg meg nok et par sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 ja jeg har og slikte skåler som jeg kjøpte av JOM og satte de på mitt FK 60/40 sett på E30 senker de nærmere 15mm mens på E36 10-12mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 ja jeg har og slikte skåler som jeg kjøpte av JOM og satte de på mitt FK 60/40 settpå E30 senker de nærmere 15mm mens på E36 10-12mm Åja... Tror jeg skal prøve å kjøpe disse. Har lyst på litt mer senk på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Vet at www.autospar.no selger senkeskåler, trur dem koster 899.- Ska vist være meget gode og bra merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Vet at www.autospar.no selger senkeskåler, trur dem koster 899.-Ska vist være meget gode og bra merke. ja JOM sine oi! såg nå at de solgte bonrath sine funker MINST like bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Vet at www.autospar.no selger senkeskåler, trur dem koster 899.-Ska vist være meget gode og bra merke. Fant ikke noe der jeg... Og de blir enda dyrere enn de dyre på schmiedmann, så tror jeg dropper de uansett. Får 10% hos Schmiedmann også så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 http://www.autospar.no/show.asp?page=go ... 9209S.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Tidligere hadde jeg JOM senkeskåler på bilen i kombinasjon med Apex senkesett. På dette oppsettet var det ikke store forskjellen å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Tidligere hadde jeg JOM senkeskåler på bilen i kombinasjon med Apex senkesett. På dette oppsettet var det ikke store forskjellen å se. hehe,nei 1cm er ikke så mye men av og til er det kun det som mangler på at det blir "akkuratt passe" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alf330ci Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Må man da ta 4-hjul kontroll etterpå montering av dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 for og skifte til senkeskåler må du jo av meg demper og fjører så da er det vell best og ta 4 hjuls måling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå