Anderslien Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg har akkurat fått mine 17" felger lakkert, og da tok lakkereren ut senterringene og kasta de. Derfor trenger jeg noen nye sånne. Jeg har noen fra før som er akkurat riktig dimensjon, men de var litt annerledes enn de som satt i felgen. De som satt i felgen, gikk jevnt med felgen, mens de jeg har stikker ca. 2mm utenfor felgen. Altså, senterringen vil muligens bli litt klemt i mellom navet og felgen. Er dette normalt at den stikker litt utenfor? Her har dere et bilde med sånne senterringer jeg har. Har merket av hvor det stikker utenfor (dette er rundt det hele, men merket av kun en del): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 på senterringene var det noen tapper rundt hele (5 6 stk) som stakk ut sånn. er vel tydeligvis normalt siden jeg også har litt sånn. vet ikke jeg. det rister i alle fall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 De skal ikke stikke på utsiden av felgnavet. De skal gå kant i kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 etter å ha tenkt meg litt om så har jeg tatt feil. de jeg har stikker ikke ut på den måten der men oppover. da tror jeg ike de skal stikke ut sånn der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 De skal ikke stikke på utsiden av felgnavet. De skal gå kant i kant. Men hvor får jeg tak i riktige senterringer da? Schmiedmann har jo akkurat de samme der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 jeg tok med felgen til et verksted som tok mål av den og bestilte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 jeg tok med felgen til et verksted som tok mål av den og bestilte Ja, det kan jo gå ann. Kan ta meg en tur på dekksentrene her og høre med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 ja det var det jeg gjorde i alle fall. de ba meg ta med felgen. så målte de inni med skyvelære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå