Gå til innhold

Clima e39

pallen
 Share

Anbefalte innlegg

Noen andre? Viften i climaen min stopper plutselig, hvis jeg setter på defroster skjer ingenting heller. Alt lys i displayet og knappene virker. det hjelper heller ikke og justere hastigheten på viften eller temperaturen. Etter en stund begynner den og blåse igjen og kan justeres på alle mulige måter. Er det viftemotoren som er dårlig? Er det i så fall mye jobb og bytte den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Noen andre? Viften i climaen min stopper plutselig, hvis jeg setter på defroster skjer ingenting heller. Alt lys i displayet og knappene virker. det hjelper heller ikke og justere hastigheten på viften eller temperaturen. Etter en stund begynner den og blåse igjen og kan justeres på alle mulige måter. Er det viftemotoren som er dårlig? Er det i så fall mye jobb og bytte den?

Har du funnet ut hva som var galt.? Har nemelig fått akkurat samme problem selv... Null luft fra varmeapp/klimaen.! Viften kan plutselig slå seg på og blåse i 10-15 sek så stopper den.!!!! Evt. andre som vet hva årsaken kan være.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er motstanden til viften som har konket ut, fant litt om dette på autopower.se

Tipper du Deep Dish har samme problemet som meg.

Det er vel bare og bestille viftemotstand og bytte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...