pallen Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Noen andre? Viften i climaen min stopper plutselig, hvis jeg setter på defroster skjer ingenting heller. Alt lys i displayet og knappene virker. det hjelper heller ikke og justere hastigheten på viften eller temperaturen. Etter en stund begynner den og blåse igjen og kan justeres på alle mulige måter. Er det viftemotoren som er dårlig? Er det i så fall mye jobb og bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Det heter iallefall klima. Sorry, måtte bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Okey da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Noen andre? Viften i climaen min stopper plutselig, hvis jeg setter på defroster skjer ingenting heller. Alt lys i displayet og knappene virker. det hjelper heller ikke og justere hastigheten på viften eller temperaturen. Etter en stund begynner den og blåse igjen og kan justeres på alle mulige måter. Er det viftemotoren som er dårlig? Er det i så fall mye jobb og bytte den? Har du funnet ut hva som var galt.? Har nemelig fått akkurat samme problem selv... Null luft fra varmeapp/klimaen.! Viften kan plutselig slå seg på og blåse i 10-15 sek så stopper den.!!!! Evt. andre som vet hva årsaken kan være.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Tror det er motstanden til viften som har konket ut, fant litt om dette på autopower.se Tipper du Deep Dish har samme problemet som meg. Det er vel bare og bestille viftemotstand og bytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 http://www.macadamizer.com/bmwfix.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Ok, men her skrev han at displayet ble mørkt. Noe det ikke blir på min e39. Takker for tips, men jeg tror det er motstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbqlk30 Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Det er sikkert vifta. Har den jukset litt i det siste og? Samme skjedde meg, og eg byttet motstanden uten at det hjalp. Så var det bare å ta ut heile dashen, og bytte vifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Ok, men her skrev han at displayet ble mørkt. Noe det ikke blir på min e39.Takker for tips, men jeg tror det er motstanden. Displayet ble ikke mørkt på min heller, ellers samme symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Displayet er helt fint på min bil også..... Får håpe det bare er motstanderen, ser for meg det koster noe jævlig å sette bilen på verksted for å demontere hele dashbodet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 jeg byttet motstanden når vifta stoppa og bilen ble bra,men på min stoppet den dønn og ville ikke starte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Hmmmmm.... nå ble jeg litt SKEPTISK!!! Håper det er motstanden, ser litt tungt på og ta ut dashbordet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbqlk30 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Du kan bytte motstand først. Hjelper ikke det, må du ut med dashen. Du må rekne ca 6 timer på jobben, men tenk hvor mye du sparer kontra å levere den inn til bilverksted!!! Har gjort det selv, og det gikk heilt fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå