Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En ting jeg reagerte på er at MAF-sensoren er på trykksiden?

Den får vel da et ganske kortvarig liv?

Den bør vel være mellom filteret og turboen ? :wink:

Skrevet
En ting jeg reagerte på er at MAF-sensoren er på trykksiden?

Den får vel da et ganske kortvarig liv?

Den bør vel være mellom filteret og turboen ? :wink:

Har ingenting å si på så lite trykk

Skrevet
Hei A-Dekk!

Har du filmet bilen med dumpventil montert? Tror ikke jeg er den eneste som er spent på hvordan lyden er.

Er så kjedelig at det har kommet snø, får ikke feste.

Men skal se hva jeg får gjort i løpet av helgen

Skrevet

Kjempe bra med demobil så vi kan se hvordan dette funker.. Skal ha turbo en gang i framtiden.. Sikkert ikke på den jeg har nå, men kanskje neste bil!!

Men dersom du ikke har peiling på å sette i turbo sjøl, hvor mye vil du tippe det kommer på dersom du skal få noen til og montere for deg? (evt. dere?)

Når du ikke kjører med så mye trykk, trenger du å tenke på deler som ryker og slikt, eller holder det rimelig bra når du lader så lite?

Skrevet
Kjempe bra med demobil så vi kan se hvordan dette funker.. Skal ha turbo en gang i framtiden.. Sikkert ikke på den jeg har nå, men kanskje neste bil!!

Men dersom du ikke har peiling på å sette i turbo sjøl, hvor mye vil du tippe det kommer på dersom du skal få noen til og montere for deg? (evt. dere?)

Når du ikke kjører med så mye trykk, trenger du å tenke på deler som ryker og slikt, eller holder det rimelig bra når du lader så lite?

Hei.. vi kommer til å montere dette til sommeren. Det vill ligge på ca 20000kr ferdig montert å stilt inn, da får du papirer og diagrammer på hvordan bilen din fungerer. Og da er det tillegsprut på bilen i tillegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...