Dehghan Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Legger ut noen bilder av hvordan jeg gjorde det da jeg bygget stereo i bilen min. http://s176.photobucket.com/albums/w194/Dehghan/
B.E.E. Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Dette så meget pent og gjennomført ut Legg gjerne ut informasjon/spesifikasjoner på selve stereoanlegget også.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Så veldig bra ut.. Men synes elementene sto så langt nede :/
Dehghan Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Stereoanlegget er to Vamp element 12". 750W, 350WRMS pr stk. Ikke all verdens, men det funker helt greit. Forsterkeren er fra Pyle og er en PLAD214. To kanals 1600W, 350WRMS pr kanal. Skulle gjerne hatt litt større men, det fungerer helt greit. Grunnen til at elementene er litt langt nede er bunnplata foran som jeg har måttet heve opp slik at jeg kunne senke forsterkeren ned, og slik at det blir plass til å ha ledningene skjult under. Kommer ikke i veien for elementene, så det går fint.
Dehghan Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Skrevet Februar 25, 2007 Hehe, har vel hatt en finger med i bildet du og, hehe..
Michael Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Kjempefint bygg det, men hvis kassa er beregna til porta kasse så vil den jo spille som en feilkonstruert bandpasskasse hvis du skjønner hva jeg mener..
Azeton Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 husker en hjemme mekka fyr fra båtsfjord solgte mye av disse vamp og pyle greiene. du har vel ikke kjøpt det der fra? hørt de subbene har spilt VELDIG høyt i en stasjonvogn avensis..
Dehghan Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Michael: Ikke helt sikker på om jeg skjønner helt hva du mener. Azeton: Har ikke kjøpt de fra en fyr i båtsfjord nei, bestilt det fra nettet, husker ikke helt hvilken side for det er en stund siden. Anlegget spiller veldig bra synes jeg, men kunne hatt litt kraftigere forsterker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå