kristian08 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Nå vet jeg ikke hvordan årsmodell bilen din her. Men tok utgangspunkt i en 95`modell! Hvertfall er dette delenummeret til lmm`n din: 13621734653 Og den passer da til følgende biler i denne linken: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on Har en 94mod. Vet ikke om det er av betydning. Rart at det var delenummeret du fant. På lmm'en min står det: 0280 200 204
-Anders- Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Delenummeret er det samme på 94 modell også! Men hvis jeg plotter inn det delenummeret du oppga nå får jeg ikke opp noen ting i ETK`n da. Så det kan ikke stemme isåfall..
kristian08 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Ja jeg prøvde det samme. Fikk at det ikke stemte. Men det er det nummeret som står på metallet på lmm'en min
-Anders- Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Da vet jeg ikke altså.. Men delenummer skal vel ha 11 siffer etter det jeg har skjønt. Ditt er jo på 10.. OM dette har betydning er jeg ikke sikker på. Men sikker på at ikke delenummer står et annet sted da`?
kristian08 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Da vet jeg ikke altså.. Men delenummer skal vel ha 11 siffer etter det jeg har skjønt. Ditt er jo på 10.. OM dette har betydning er jeg ikke sikker på. Men sikker på at ikke delenummer står et annet sted da`? Det kan hende den står et annet sted. Men har fått vite av noen her innpå forumet at det er dette som er delenummeret. Skulle tilogmed sjekke prisen på en ny lmm fra Jeger, og der oppgav jeg dette nummeret. Så den online ETK'en forvirrer meg skikkelig...
-Anders- Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Ta å søk på det nummeret på google så får du opp at det er luftmengdemåler.. ikke ha mellomrom mellom tallene.
kristian08 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Ja.. hehe faktisk så kommer det frem om en fyr i italia som har samme bil som meg, og prøver å få kjøpt seg en ny luftmengemåler. Så det er delenummeret. Men forstår ikke hva det er med online ETK'en da. Hva er isåfall det nummeret som de oppgir
Waldez Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Det nr som begynner med 0280 er et Bosch nummer ikke et delenummer til BMW,men burde finnes en overgangsliste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå