Stian333 Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Ja, som overskriften sier. Holder det bare at man kobler ut batteriet? Hvordan gå fram ved demontering?
Bjørner Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Sjekk ut denne diy'en http://bmwdiy.info/msport-wheel/index.html
toomas Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 ta forstillings kontroll istede så kan du la rattet være som det er og når du får den tilbake er rattet riktig og forstillinga rett
Stian333 Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 jeg har tatt forstillings kontroll:) Ble litt bedre, men det er enda litt skeivt. Mulig det er vinter dekka som gjør det.
toomas Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 mulig det men og mulig at han som tok kontrollen slurva. det er fort gjort og få flytta litt på det når men justerer den ratt låsern man bruker er ikke så utrolig bra
Simen Malerbakken Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 1. Man sentrerer ikke rattet ved å løssne det fra rattstammen. 2. Man justerer rattet ved å justere lengden på styrestagene, noe annet er bare et tegn på møkkajobb fra dem som utfører jobben. 3. Å løsne airbaggen gjør du ved å skru den ut, sitter sikkert med torx fra baksiden av rattet. 4. Rattskruen skal festes med låselim, feks Loctite.
pallen Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Du trenger 4-hjuls kontroll. Hvis spissingen bak er feil får du den aldrig rett for då må du kontre for at baken "sklir" ut når du kjører.
Stian333 Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Kan det ha noe med at jeg kjører med 15" fremme og 16" bak?
Andreas1 Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Kan det ha noe med at jeg kjører med 15" fremme og 16" bak? Nei. Det er spissingen din som er feil. Kan være de på verkstedet ikke har tatt så mye hensyn til om rattet sto rett eller skjevt når de justerte spissingen, eller at den drar ut bak som også blir nevnt her. Du kunne godt ha kjørt med 10" ballongdekk foran og 20" taperull bak siden tommene forteller størrelsen på felgen/dekkets indre diameter og det ikke har noe å si for om rattet er skjevt eller ikke. Hvis du vil kan du for eksempel helt fint kjøre med 15 foran og 18 bak og fortsatt ha samme høyde på dekket og samme rullediameter, men det ser ikke særlig lurt ut å kjøre sånn .
BMW_E30 Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Litt OT, men er det en enkel måte å finne ut om rattet står der det skal på en gammel e30, hvor rattet har vært tatt av og på flere ganger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå