Anderslien Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Jeg har lyst på litt mer senking på bilen min, så da tenkte jeg på å fjerne de gummi greiene under og over fjæra og kjøpe sånne senke fjærskåler som senker 10mm. Jeg fikk høre av en at hvis jeg tredde en gummi slange (foreksempel gammel sykkelslange) utenpå fjæra så ville ikke det vært skadelig i det hele tatt. Og da vil bilen bli senka litt mer. Kan jeg gjøre dette? Og det er vel ikke skummelt å kjøpe senke fjærskåler? Takk for svar!
Anderslien Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 skulle ikke by på noe problemer det der Nei, jeg skulle ikke tro det, fordi han jeg prata med har kjørt med det siden mars i fjor. Jeg tror faktisk han kjører med fjæra rett mot metallet også. Men det blir ikke aktuelt for meg da, fordi da skrapes sikkert lakken av fjøra og den begynner å ruste, så litt gummi må det bli.
Anderslien Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 hvor kjøper du sånne skåler? Skåle kjøpes på www.schmiedmann.no for 700kr omtrent. Ligger under tuning og senkeskåler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå