seid Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Var ute og kjørte i kveld med min M5 s38b36, da den plutselig begynte å gå på 5 sylindere. Den går normalt på tomgang og ved normal fin kjøring, men når jeg tråkker på gassen og motoren får motstand så begynner den å fuske. Hva kan dette være?
pallen Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Tipper tennplugg eller coil. Har vært borti lignende.
seid Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Kan de være problemer med ei dyse eller to?
zHk Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 samma prob som meg + 10 andre her på forumet.......... EDIT: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... =samleside
Gjest Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 denne har en coil per sylinder? eller er det bare b38? iallefall... de har jo en tendens til å ta kveld... ikke er de billige heller...
seid Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 denne har en coil per sylinder? eller er det bare b38? iallefall... de har jo en tendens til å ta kveld... ikke er de billige heller... Denne har bare en coil! Jeg har nå sjekket plugger og pluggledninger, de fungerte greit. Men da jeg tok ut pluggen på syl nr 6 så lå de litt olje oppå pluggen og pluggen var litt brunere en de andre. Hva gjør de?
seid Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Skift pluggen Hva med oljesvetten? Det var bare en plugg heldigvis. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå