Kenneth BMW Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Ja nå har Bimmern skiftet eier, og han var meget fornøyd med kjøpet!! Interessen her inne var jo meget labert... Hei Nå skal jeg selge bimmern min. E34 520i 89 mod med automat. Skinseter i mørkegrå farge og bilen er mørkeblå. Km ca 184000 Bilen er fin og hel foruten en skade på bagasjelokket og ved siden av hjulbuen bake. Har en leksje i varmeregisteret som er minimal. Virker som den forsvinner mer og mer... Ny bilder er knipset!! Ellers ser bilen fin å kjøre og den er EU godkjent i år. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hei Nå fikk jeg knipset noen bilder, men det var litt mørkt ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei Er det ingen som kunne tenke seg en bra E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Merkelig Noen bud da? Absolutt masse bil for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil2005 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 HeiEr det ingen som kunne tenke seg en bra E34? hei mye går den for da? 5-10000?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Hadde tenkt meg mere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hadde tenkt meg mere.. Hvor mye da ca..? har du ikke bedre bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Jo pokker jeg skal ta bedre bilder i morgen når det er dagslys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Heisann Da er nye bilder tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 HMM merkelig at det ikke er noen interesse for denne bilen.. Er det ingen her som vil ha seg en god E34? Husk denne har gått nord på så her er det ikke rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg