borte Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Har funnet meg et komplett skinninteriør til E34 i Tyskland som jeg vurderer å kjøpe.. I den forbindelse lurer jeg på en del ting angående eventuelle avgifter og skatter som kommer i tillegg? Har hørt at dersom det sendes fra Tyskland som en gave så slipper man å betale di der 25% MVA som staten skal ha? Er det noen som vet om det er noe annet jeg bør tenke på?
Kjetta Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Du bør sende det som en reklamasjon på en dårlig/ ødelagt vare som du har fått tidligere.. "hvem gir ett interiøer i gave...." jeg har til og med kjøpt racket ifra ebay som "gave" som ble stoppet i tollen.. du bør skrive i toll papirene at det er reklamasjon. og ikke "10€" hehe
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Du bør sende det som en reklamasjon på en dårlig/ ødelagt vare som du har fått tidligere.. "hvem gir ett interiøer i gave...." jeg har til og med kjøpt racket ifra ebay som "gave" som ble stoppet i tollen.. du bør skrive i toll papirene at det er reklamasjon. og ikke "10€" hehe ahh.. i see.. ikke dumt det! Takk for godt tips!
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Noe mer jeg bør vita før jeg bestiller?
B.E.E. Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Du bør sende det som en reklamasjon på en dårlig/ ødelagt vare som du har fått tidligere.. "hvem gir ett interiøer i gave...." jeg har til og med kjøpt racket ifra ebay som "gave" som ble stoppet i tollen.. du bør skrive i toll papirene at det er reklamasjon. og ikke "10€" hehe Dette var slett ikke dumt...hmmm, kanskje jeg skal få tilsendt en M3 som reklamasjon..
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Du bør sende det som en reklamasjon på en dårlig/ ødelagt vare som du har fått tidligere.. "hvem gir ett interiøer i gave...." jeg har til og med kjøpt racket ifra ebay som "gave" som ble stoppet i tollen.. du bør skrive i toll papirene at det er reklamasjon. og ikke "10€" hehe Dette var slett ikke dumt...hmmm, kanskje jeg skal få tilsendt en M3 som reklamasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå