ropa Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Hei Klarte jo ikke å legge inn bilder her, tok derfor i bruk verdens mest useriøe plass til annonsere på i bruk. Nemlig autodb.no pocket har fixa link til meg. Takk På det siste bildet har jeg 1stk venstre side blinkelys mørk. Pærer blinkelys. Brukt lambdasonde, trur den er i dårlig stand. Og en Zahnreimen-Timing belt, ser ny ut, men regner med den er brukt. Har enda luftfilter boks orginal. Og alt dette har stått på en bmw e36 91mod sedan m40-motor. Har også 3orginal fjærer til nevnte model. 2foran og 1bak. Har enda Et sett med Super Green Xenon pærer H7 12V 55W E-approved (E-godkjent) Ubrukt. Kom med bud. Pm eller mail ønskes om intresse.
pocket Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 En liten hjelpende hånd: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 113#bilder
ropa Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Tusen takk pocket Felgene har bare små riper, kan ta bedre bilder og sende over mail om noen er intresserte. Lyktene selges også billig, pakkningene kan limes på.
ropa Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Har fått inn bud på 5250.- på felgene. Noen bedre?
ropa Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Har fått inn nytt bud på 5600kr nu. Noen som vet hva det koster å sende felgene fra f.eks 9510 ALTA til OSLO? Noen som vet om noen sider man kan sjekke dette ut på eller? Har vært å sett på posten og nor-cargo.
Azeton Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Grand taraldrud så vidt jeg vet, kjører lastebiler fra karasjok til oslo. Havner da på tollpost sentralen på alnabru. ring og hør med dem.
ropa Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Grand taraldrud så vidt jeg vet, kjører lastebiler fra karasjok til oslo. Havner da på tollpost sentralen på alnabru. ring og hør med dem. Hmm, dem kjørte mest på sørnorge, lite i nord. Noen som vet om flere transportselskap som kjører norge rundt og som ikke koster skjorta? Billigste jeg har funnet hittil er på 1800kr(med trailer)
Azeton Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Vel, spør om det er noen bekjente som skal reise sørover med bil. 1800 for noen felger syntes jeg var dyrt! lykke til med salg Ron
Azeton Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 1800 er altfor dyrt for noen felger! Men lykke til med salg Ron. Du har ikke lyst og vente til sommeren så jeg får kjøpt felgene?
andreee Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 betalte 1300 jeg med posten fra norland til stavanger , det svei :--p
ropa Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 1800 er altfor dyrt for noen felger!Men lykke til med salg Ron. Du har ikke lyst og vente til sommeren så jeg får kjøpt felgene? Takk Vis jeg har dem da, da skal du få dem, ekke sikkert man får solgt med disse blodfraktprisene, er jo snakk om 88kg totalt. Men en kompis av meg er intressert i disse, han kommer hjemover til påska, da skulle han ta en titt på dem. Er jo så si strøkne felger dette med gode dekk. Kjørt en sommer sesong. Nypris 13500.- Nilsen Trading er notert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå