Azeton Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Joda, men jeg kommer også nordover til påska.
ropa Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 Nilsen Trading i Alta kjørte for en meget billig penge, kun 500kr+moms=625.- (dette er mellom alta og Oslo) Utkjøring kommer i tillegg om man ønsker det. 150kr+moms=187.5kr Takk for tipset kimitri Siste budet står enda 5600, sender felgene av gårde på mandagen. Men er litt dumt at jeg blir å betale frakten på disse. Og vis vedkommende som skal ha felgene mine ikke henter dem, kommer dem sikkert i retur og jeg har tapt 1250.-kr. Kan man løse dette på noen måte eller er det en risiko man bare må ta? Azeton jaså, har du peng å kjøpe dem t påska eller tenkte du fortsatt på sommern? Send meg gjerne en Pm å
ropa Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Felgene er enda til salgs, pga at kjøper ikke orket å forhåndsbetale betale frakt på 625kr Noen som er intressert, bud over 5000.- send Pm
ropa Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Lenge siden jeg har vært her,ingen som vil ha fine felger til påska? Har lyktene også enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå