extremracing.net Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 som topic sier... vurderer brock B1 felger på min e34 til sommeren... lurte derfor på om noen har bilder av en e34 med brock b1 i 8,5x17" og 10x17" eller andre dim.... kunne jo vært fint og se hvordan bilen blir seende ut da takker!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 gå på www.altavista.com og trykk på "bilder" fanen.. Der merker du av for alle typer bilder, så skriver du inn E34, så kan du bare bla deg gjennom maaaange bilder, og der finner du flere E34 med Brock B1.. Gjorde det en gang, og lagret bildene på PCn, men fant ikke di nå lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 De to første bildene av denne E34'n har Brock B1 felger . Sikker bøtter å spann av flere E34 med de felgene på denne nettsiden, du får lete litt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 De to første bildene av denne E34'n har Brock B1 felger .Sikker bøtter å spann av flere E34 med de felgene på denne nettsiden, du får lete litt . Hva i huleste har han luringen der gjort med panseret på bilen? Så ikke ut. Ikke stort bedre med bildene lengre ned heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Det er vel sånn "bad look" panser på den. Tyskere styler jo alle typer BMW med sånt panser, i stede for lyktespoiler . Og de har jo også den typiske "stuket" på hjulsetta sine. 11 & 12" brede felger med 225 dekker . Kjøp et par blader av Tuning BMW, så ser du mye bilder av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Min meining om b1 felger på e34 er at det ikkje passer sammen med bilen. det blir ein kresj... på ein måte. prøv heller med ac shnitzer 5 rika felger med feit kant. e34 må jaffal ha mykje kant =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Min meining om b1 felger på e34 er at det ikkje passer sammen med bilen. det blir ein kresj... på ein måte. prøv heller med ac shnitzer 5 rika felger med feit kant. e34 må jaffal ha mykje kant =) enig med deg der.. Brock B1 passer på E30 og Calibra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 enig med deg der.. Brock B1 passer på E30 og Calibra.. Akkkurat som jeg skulle sagt det selv. Brock B1 er nydelige på E30 og var ikke noe fint på E34'n, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå