Jonner'n Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 har et lite problem med alarmen. til tider begynner den å gå helt av seg selv. uten at det er en sjel i nærheten. det er bare av og til. tenkte det kanskje av en eller annen grunn kunne ha noe med klima/værforhold å gjøre, men har ikke funnet noen sammenheng mellom kaldt/vått/mildt vær. noen som har noen forslag til hva den kan kicke på? kanskje det er en sensor begynner å bli dårlig? mvh jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 jøss ikke bar emeg nei på min så fant jeg ut at sensoren i bakluka var dårlig:S som gjorde at min gikk hele tia:S måtte opp kl 4 på natta og skru den av osv :@ ikke mye morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 ja det er rimelig kjipt. har heldigvis bare gått på dagen for meg foreløpig da. får undersøke litt om hva det kan være. lurer på om jeg bare har en sensor foran ved frontruta på min e34 t jeg? håper det bare er én. litt lettere å lokalisere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Tror det er en bake også......på min sedan klarte ihvertfall et kvinnfolk å rygge i tilhengerfestet mitt slik at alarmen gikk uten at det ble merke på noen av bilene Men er vel bare å sjekke på f.eks. www.realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hadde samme med min Defa. Gikk av av seg selv. Og selvfølgelig mitt på natten.. Kan skje hvis batteriet ditt begynner å bli utladet, kan lade det og se om det hjelper. Måtte levere inn bilen der de hadde montert den. Fant da ut at det var interiør sensoren som var defekt. Gikk på garantien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 kan måle på batteriet imorgen og se. den interiør sensoren, er det den som sitter midt oppå dashbordet og blinker rødt? ^b^m^w^:var en tur innom realoem, og så istad. blei ikke stort klokere, for alarmen var jo bygd opp av nesten ca 1100 småbiter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå