Gå til innhold

Hærverk igjen.....

Zaphod
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, da har de forsøkt og brutt seg inn igjen, denne gangen mens bilen sto i et låst garasjeanlegg, bare under ett halvt år siden sist så:evil:

Hvordan de kom seg inn i garasjeanlegget har jeg ikke aning om. Og selvsagt den eneste bilen de forsøkte seg på var min :cry: Herpa begge låsene sånn at det ikke var mulig og komme seg inn i bilen. Viking brukte over en time på og få opp ruta for låsene var såpass ødelagte at sentrallåsen nekta og åpne seg, måtte krype inn og ut ruta faktisk. Spørsmålet er, hvor mye koster låssylindrene egentlig? Har en egenandel på 6000 kr på forsikringa men verkstedet sier at det antageligvis vil overstige det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig kjipt!!! Har du mye verdifult inni bilen siden den er så populær blandt tyver??

Egenandel er jo bare en brøkdel av det du egentlig betaler dersom du mister 30% bonus... dersom dette ikke overstiger 16.000 ville jeg tatt opp et lån istedenfor og fikset det på egenhånd... men dersom bonustapet ikke er så høyt er jo det forsåvidt greit å ta det på forsikring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig kjipt!!! Har du mye verdifult inni bilen siden den er så populær blandt tyver??

Nope, Har en gammel pioneer spiller å det er det hele. Hadde ikke montert noe siden siste inbrudd der de tok spilleren.

Mister ikke noe bonus på inbrudd nei. Tenkte og ta det utenfor forsikringa uansett grunnet at egenandelen er på 6000 kr, men som det hørtes ut på verkstedet så kom skadene til og overstige det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...