Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
penger er på tur på din konto, jeg beklager dette med felgene jeg tok dem rett fra snøen ute å dem så greie ut, noe jeg sa til deg på telefonen.

jeg er overhode ingen svindler.

da er det vel bare å ta tlf når han ringer eller prøver å få tak i deg da?

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
penger er på tur på din konto, jeg beklager dette med felgene jeg tok dem rett fra snøen ute å dem så greie ut, noe jeg sa til deg på telefonen.

Du kan umulig være helt på nett, godt å se at du ordner opp uansett.

Men salgsannonser som dette kan du vel spare deg for?

strøken bmw org 318is totalombygd 2 ganger. full m3 e46 look. sølvdekor. motor 328 med m3 3,2 topp torbo kammer. titan stempel,råder,ventiler(costom) costom 5lags stålpaknin 3,52mm. garret gt66 turbo med t6-flens(max6bar) m3 intercooler, costom rustfritt turbogrenrør t6-flens. hks wastgate,popoff. costom el-lambo doors. stoor stero+++ vurderes solgt. kunn seriøse hendvennelser, pratmakere UØNSKET

Ossen kan du tro at du får seriøse hendvendelser på denne?

"m3 intercooler" "ca 800 hk" og sist jeg sjekket så heter det custom, ikke "costom" :roll:

Skjerp deg.

Skrevet

Du er akkurat den typen menneske jeg ønsker å møte på byen. :wink:

Gjest teamstellander
Skrevet

ska til tr.heim i løpet av neste uke.

så vidt jeg kjenner til så har en m3 motor i sverige rundt 1000hk.

ser det er mange TULLINGER her som ikke BURDE eie BMW når dere ikke vet ka timming e :lol:

Skrevet

Ok. Håper du ordner opp etter deg da..Syns godt du kunne gitt meg noe tilbakemelding, men så lenge eg får pengene mine tilbake, så er det greit for meg.

Skrevet

ser det er mange TULLINGER her som ikke BURDE eie BMW når dere ikke vet ka timming e :lol:

bygg bilen ferdig å benk den da. må jo tjene mye mer på det vel..

hvorfor selge halvferdig forresten???

vedder på at du har demontert den, også aner du ikke hvordan den skal monteres igjen :lol:

Skrevet

Ser i hvertfall at du har go peiling på dekaltrimming :lol:

Tror nok at mange av "tullingene" her inne har veldig god peiling på trimming av biler.. :wink:

Skrevet

Har felgene vært på bilen BURDE du merka "eggeforma" :roll: eller berre noen du fann ute i snøen :?

Skrevet

Har han fått pengene nu?? bruker du nettbank, så skal han jo ha dem på sekundet.

Syns du burde passe på hva du finner på, trur du folk lar deg på gå fri og late som ingenting.

Rart at dem langt nord svindler folk, dem tenker vel at en "oslo" fyr ikke orker å ta turen opp med et par velbygde kamerater.

Syns du bør bli bannlyst herfra, sånne som deg ødelegger bare forumet!!

Blir så jævli forbanna på å lese slikt!!

Skrevet

Det du sier der holder bare ikke. Sendte du felgene fulle av snø da eller, siden du ikke så at felgene ser ut som hodene til Teletubbies?

Skrevet

Jeg ser at det er EN TULLING her inne som burde vært umyndigjort eller noe...

Skrevet

Ser i hvertfall at du har go peiling på dekaltrimming :lol:

Tror nok at mange av "tullingene" her inne har veldig god peiling på trimming av biler.. :wink:

hehe, ja han har 800hk's dekaler :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...