John H Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Får komme med en oppdatering her.. Fikk kontakt med fyren via email, og førte en grei dialog der syntes eg. Skulle få pengene på konto innen en uke..tenkte..greit, skal gi deg en sjangse til, til å ordne opp i rotet. Det er nå gått 8 dager og penger er ikke kommet! Dette vil det bli en politianmeldelse av, uansett om de gjør noe eller ikke! Blir drit forbanna på slike folk! Og fristelsen til å sette seg på flyet er nesten ukontrollerbar! Har du en kommenter selv TEAMSTELLANDER! Men det er vel bare løgn alt sammen uansett.. Fant du forresten ut noe M3/M5?
ropa Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Makan til en frekk fyr altså, ser at han enda prøver å selge en del ting her inne, skjønner ikke at noen ikke har gjort noe med dette
M3/M5 Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Får komme med en oppdatering her..Fikk kontakt med fyren via email, og førte en grei dialog der syntes eg. Skulle få pengene på konto innen en uke..tenkte..greit, skal gi deg en sjangse til, til å ordne opp i rotet. Det er nå gått 8 dager og penger er ikke kommet! Dette vil det bli en politianmeldelse av, uansett om de gjør noe eller ikke! Blir drit forbanna på slike folk! Og fristelsen til å sette seg på flyet er nesten ukontrollerbar! Har du en kommenter selv TEAMSTELLANDER! Men det er vel bare løgn alt sammen uansett.. Fant du forresten ut noe M3/M5? Har ikke funnet ut noe desverre. har vert litt opptad. Og no har jeg blitt rystet av ei stygg bilulykke som førte til døden før mitt søskenbarn som ble desverre bare 19 år gammel. Men jeg ska se hva jeg greier og finne ut. Ska høre litt runt tenker jeg.
John H Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Får komme med en oppdatering her..Fikk kontakt med fyren via email, og førte en grei dialog der syntes eg. Skulle få pengene på konto innen en uke..tenkte..greit, skal gi deg en sjangse til, til å ordne opp i rotet. Det er nå gått 8 dager og penger er ikke kommet! Dette vil det bli en politianmeldelse av, uansett om de gjør noe eller ikke! Blir drit forbanna på slike folk! Og fristelsen til å sette seg på flyet er nesten ukontrollerbar! Har du en kommenter selv TEAMSTELLANDER! Men det er vel bare løgn alt sammen uansett.. Fant du forresten ut noe M3/M5? Har ikke funnet ut noe desverre. har vert litt opptad. Og no har jeg blitt rystet av ei stygg bilulykke som førte til døden før mitt søskenbarn som ble desverre bare 19 år gammel. Men jeg ska se hva jeg greier og finne ut. Ska høre litt runt tenker jeg. OI! Kondolerer masse..slikt er alltid tragisk
///frank Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Synst det at "teamstellander" burde verdt sperret fra bimmers når han ikke svarer her på tråden og legger ut andre salgstråder.trenger ikke slike idioter her inne på forumet og til trådstarte annmeld "teamstellander" TIL M3/M5: kondolerer så mye.tragisk at slik skjer
therese Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Jeg lurer også på hvorfor han fortsatt er på bimmers.. Han legger jo fortsatt ut salgsannonser. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41681
Gunnar Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Jeg lurer også på hvorfor han fortsatt er på bimmers.. Han legger jo fortsatt ut salgsannonser.http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41681 Den der er fra 17. februar. Forøvrig er det da nok av folk i denne tråden som mener det verste man kan gjøre er å sperre ham ute.
Frode H. Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Jeg lurer også på hvorfor han fortsatt er på bimmers.. Han legger jo fortsatt ut salgsannonser. Gjør han? Så vidt jeg vet er brukeren hans stengt, den 17. Februar.
therese Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Jeg lurer også på hvorfor han fortsatt er på bimmers.. Han legger jo fortsatt ut salgsannonser. Gjør han? Så vidt jeg vet er brukeren hans stengt, den 17. Februar. Okey.. Så ikke det jeg..
John H Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Jeg lurer også på hvorfor han fortsatt er på bimmers.. Han legger jo fortsatt ut salgsannonser. Gjør han? Så vidt jeg vet er brukeren hans stengt, den 17. Februar. Åh..fikk beskjed av fredrik at den var åpen slik at han kunne svare for seg..dette var den 23.02..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå