Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk til dere som kondolerer.

blir ikke å greve noe før etter begravelsen. Da jeg mener det er så upassende i sorgens stund og grave frem om andre, når man heller skal ta tiden og komme seg etter noe sånt har skjedd.

Men skal spørre mora mi i mårra om ho kjenner til navne.

Så får vi se. Ho vet jo om de fleste dr inne

Skrevet

Denne karen har nok fått en liten telefon i dag fra en som ikke liker å bli assosiert med svindlere. Han er dum hvis han lager mere problemer under det navnet :wink:

For alle som tror det er en sammenheng mellom denne karen og Kroppsbyggeren T. Stellander kan jeg avkrefte dette en gang for alle.

Skrevet

Tror ikke noen har trodd at eiern av navnet har hatt noe med dette og gjøre ;)

Han er dum hvis han lager mere problemer under det navnet

"Teamstellander" er nok dum i hodet uansett ;)

Skrevet

Eg veit faktisk kem denne mannen er:-)bodde oppe i storsteinnes i ca 8 mnd..og da var han en grei kar..veit ikkje nå men..holder på med en handel med han.selger en m3 3,2 liter motor til han.han har betalt for frakt opp og ned igjen om han ikkje betaler den ut så får eg den hjem igjen ihvertfall :D

Skrevet
Ser personen bor på storsteinnes. Der har jeg en del slekt. Så skal finne mer ut om dene personen. Kjenner førøvrig en del stellander folk. Så noen må vite hvem dette er..

Iriterende med folk som svindler.

Og jeg tipper han trolig kommer fra laksvatn eller laksvann eller hva det heter, for det var der jeg kikka på 745`en han engang skulle selge som var bare å få lakk på som viste seg å være bare et vrak, og der var det altså mora som bodde..

Så ikke fagkyndig utført ut det som hadde blitt gjort med 745 "prosjektet" hans heller.

pussa ned her og der, slengt ALLE deler inn på det "sorte" skinninteriøret som egentlig var blått, og det var klaska på sparkel på bart metall som stod ute i regnet hvor man nesten kunne se det hadde runnet rust ut fra under sparkelet.

Og i et forsøk på å få ut speedometeret (tipper jeg..) var et hjørne av speedometerglasset knekt og "drapsvåpenet" et STORT flatskryjern lå på gulvet under..

(bare en brøkdel av hva jeg kunne nevnt sikkert..)

• 4 months later...
Skrevet

Faen, kjenner det koker..!

Håper det ordnet seg der ja, men i sånne tilfeller med sånne folk, ordner det seg sjeldent, eneste som kan lette litt på trykket er og ta med et balltre opp til fyren.

Skrevet
Jeg lurer også på hvorfor han fortsatt er på bimmers.. Han legger jo fortsatt ut salgsannonser.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41681

Den der er fra 17. februar.

Forøvrig er det da nok av folk i denne tråden som mener det verste man kan gjøre er å sperre ham ute.

Jeg vet at det er en del folk innom forumet her for å titte på kjøp og salg sidene.. Synd om disse skal bli lurt av samme fyren. Ikke sikkert alle får med seg hva denne fyren holder på med. Ikke sikkert de ser denne tråden.

Derfor kan det være lurt å stenge han ute alikevel. Så slipper flere å bli lurt.

Men de burde vel få med seg hva vi skriver i form av tilbakemeldinger . hvis vi er raske nok

Skrevet
Faen, kjenner det koker..!

Håper det ordnet seg der ja, men i sånne tilfeller med sånne folk, ordner det seg sjeldent, eneste som kan lette litt på trykket er og ta med et balltre opp til fyren.

Blir snart sett opp buss nordover for alle som har posta at dei skal banke han :roll:

Skrevet

Denne Arne Vidar Myrvoll veit jeg hvem er, er innom forsiden av denne nettsiden hannes, og what tha fuck??? Svin sier jeg bare, og det kunne jeg si fra før av, men det er en helt annen historie..

Fikk sjokk da jeg så Storsteinnes komme opp i tråden her, bor jo her selv, og det er ikke store plassen.... Man hvet omentrent hvem alle er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...