Gå til innhold

Gøy med diffsperre

528iiiii
 Share

Anbefalte innlegg

trur ikke det spiller så mye rolle. jeg la ut noen klipp på youtube som kom i lokalavisa osv enda man ser hvem det er og skilt nr så brydde ikke purken seg fordi det var filma for flere år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel eksempler på både det ene og det andre, men hadde uansett ikke tatt sjanser for egen del, for man vet jo aldri hvor man har purken hen. Mulig det bare er jeg som er redd for slik :wink:

Men for all del bare fortsett for min del, for jeg ser på det som underholdning, om reg.nr vises eller ei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skeptisk t å legga ut filmar der reg.nr vises..(PP 22**8.) såg heila, men gidda kje å skriva d eg da.. :)

polti e å snuse på dei fleste video"portalar".

har jo sjedd før at di tar lappen fra di, så d e jo fort jort at d kanskje ijen..

Men kool anyways.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at det har noe å si for meg, men man ser relativt greit reg.nummeret på bilen i den filmen! Lite tips bare :)

Joda, men det er vel strengt tatt ikke noe ulovlig der og lenge siden jeg hadde den bilen uansett.

ikke noe ulovlig? hvis du spør snuten om det er lov å ta kringler trur jeg du vet hvilket svar du hadde fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haddde du gjort noe med motoren ? (org 320i?) Skal ha det jeg, e36 320i. gikk jo bra til å være org hvis den er det..

og åssen styling var det ????

Ikke så mye egentlig, M3 front med hjemmelaga leppe under, Og Rieger Infinity hekkvinge. Ellers var det M3 dempere og fjærer bak og gule koni med 50mm senkefjærer foran, 18" TSW Felger.

Når det gjelder sperra så var denne bilen utstyrt med det ifra fabrikk.

Ble fortalt på BMW at det var den samme som ble brukt på M3 en, men om det stemmer aner jeg ikke. Var iallefall enkel å legge sideveis. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...