muska Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 1 stk E36 M3 stor kjørekomputer til salgs igjen pga useriøs kjøper. 2 innganger bak. Selges hbo 800,- + frakt .....Kun forskuddsbetaling eller hentes her. tlf 45456131 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håvard Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 sender i posten hvis jeg forskuddsbetaler? ingen døde pixler eller linjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Sender smartpakke som koster 49,- Alt virker sjekket den før vi tok den ut Kontonr sendes på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hmm... fikk ikke noe adr. ingen penger eller så da er den fortsatt tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Sånn ca hvor mye arbeid er det for meg å legge ledningsnett om jeg ikke har ferdig montert fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det vet jeg faktisk ikke, men spør på teknisk her på forumet så får du svar Vet bare at du må ha 2 kontakter inn i komputeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks22 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Har 325 93 mod med den største kjørekomputeren. Er det stor forskjell på den og m3 computeren du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Ifølge ett par stk jeg har pratet med skal dette være likt, vi satte inn en 320 komputer i en M3 og det gikk helt greit, og denne er fra 93 m3 så det skulle vel gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå