Ceylon Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Noen som kan fortelle meg om det er brukenes med 7:1.... eg synes det høres veldig lavt ut. Dette er en m20b27.. Har en motor som nesten er ferdig til bruk, men han som bygger an sendte nettop sms om at det 7:1 i komp...??? Det er smidd veiv Pianotråd oljespyling ny topp oljepumpe fra diesel og ny vannpumpe dreid ned stempler od gravd ut i topp for å få ned komp.. Men sant... er det noen som har litt peiling som kan fortelle meg hva Fordeler og ulemper med dette?? 7:1...? hva er denne motoren er god for i hk... og ladetrykk..?
Aama_Racing Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 det er jo brukendes, men må kjøre med litt mer ladetrykk
Sunspec Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Det var litt i det minste laget. Folk kjører på 8:1 på motorer som har 800-900hk +. Men dette er riktignok 24v da. Jeg ville ha gått opp til hvertfall 8, Kanskje 8,5.
vrossi46 Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 det va noe laft ja.. verte vell litt kukete å bruke til daglidags kansje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå