fAight Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Hei, Trenger tips ang. hvordan man best mulig fjerner en limt autopassbrikke fra frontvinduet uten å ødelegge glasset. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw46 Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Hei,en kompis gjorde dette i sommer.han brukte varmluftspistol på utsiden av glasse,da løstnet den lett. Men husk at du bør vere forsikti me varmluft på glass no når d er kalt ute. da bør du vere inne i en varm garasje,å fådt biln temperert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Hm....tror jeg blir vanskelig for mitt vedkommede. Greia er at den delen av brikken som er limt på glasset er fra forrige bileier. Var på Esso og skaffet meg en egen brikke, men denne er av annen type, slik at jeg ikke får festet på den dele som er fra før (må lime rett på glasset) Men, går det an å ha autopassbrikken i hanskerommet sånn foreløpig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 eller så tar du et barberblad og skjerer den av. og det som er igjen etter at du har tatt den av kan du skrape av med barberbladet. funker fint og barberblad lager ingen riper i ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Aha, takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 kjøp heller en glass/vindus-skrape på maxbo så slipper du å kutte fingra. ev rester av lim tar du vekk med rødsprit. den nye brikka kan du ha liggende i frontruta intil det er fiksa,tror også den funker i hanskerommet,men pga håpløs kundebehandling fra autopass bør du unngå bøter. de refunderer ikke uansett hvor mye du kan bevise at du kjørte lovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå