HappyHenke Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Var på posten i dag og hentet en pakke fra Schmiedmann. Hadde handlet m3 sideskjørt og frontfanger. Den pakken med sideskjørt + frontfanger, (M3KIT) heter den vel på nettbutikken. Har hatt en dårlig erfaring med dette settet før, da sideskjørtene var litt for korte. Da fikset Schmiedmann opp og sendte meg nye m3 sideskjørt (orginale faktisk!) Dette var meget bra service i mine øyne. Men tilbake til pakken jeg fikk i dag.. det første jeg gjorde etter å ha åpnet kartongen var å sjekke passformen på sideskjørtene, og håpet at jeg ikke hadde uflaks denne gangen og.. men den gang ei lol.. der var sideskjørtene akkurat litt for korte. Hadde de gamle sideskjørtene liggende, og lengden på de gamle og de nye var identisk. Prøvde og å presse de på bilen, men det gikk ikke heller.. Andre som har hatt problemer med dette? Siden jeg har fått 2 sett med sideskjørt med samme dårlige passform, så vil jeg anta at dette er snakk om et stort parti med feilvare.. Jaja, ingen fare i grunn, for Schmiedmann vil sikkert ordne opp slik som sist, er bare litt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 hehe, den er kjip...er vel bare å gi tilbakemelding, så kanskje du får nye orginale en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Fikk mail fra Schmiedmann i dag. Det viser seg at de har hatt to tilfeller av sideskjørt som ikke passer, og jeg hadde visst fått de begge gangene.. men hell i uhell egentlig, får tilsendt orginale m3 sideskjørt mot at jeg sender tilbake de som ikke passet.. må vel si meg fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Fikk mail fra Schmiedmann i dag.Det viser seg at de har hatt to tilfeller av sideskjørt som ikke passer, og jeg hadde visst fått de begge gangene.. men hell i uhell egentlig, får tilsendt orginale m3 sideskjørt mot at jeg sender tilbake de som ikke passet.. må vel si meg fornøyd med det skal vel ikke klage da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Schmiedmann gir allitd kjempeservice virker det som, seriøs bedrift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå