Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Snart sommer og på tide å oppgradere bilstereoen Planen var å benytte min SONY CDX M-770R: I tillegg har jeg bil med Hi-fi anlegg (3 høytt foran og 2 bak) og ønsker å benytte mest mulig av org fester. Diskanter vil jeg ha mont nedi org hull... Har en liten 2-kanals forsterker og et gammelt 12" JBL GT element, men er forberedt på å oppgradere alt. Skal ut med interiør nå og legger da opp nye ledn til høyttalere foran og bak samt nye ledn til forsterker. Ønsker anlegg som spiller bra også på litt volum I første omgang vil jeg kjøpe nye komponenter foran ca 2-2,500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Jaså det var derfor du skulle beholde diskantfestene Ske1ton Først og fremst vil jeg si at du burde snakke med Nautiluz. Etter hva jeg har forstått skaffer han det meste du finner på http://iceaudio.no/ og det til gode priser. Kjøpte jo et focal komp sett forran av han denne uken Så da sier jeg, uten å ha prøvd selv enda, gå for focal. Jeg har rett og slett ikke hørt en eneste negativ kommentar om focal, kun positive. Lykke til. Jeg kommer nok til å henge ved dette prosjektet ditt fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Er i dialog med Nautiluz Er helt NOOB på området men vet omtrent hvordan jeg vil ha det. Gleder meg til sommeren da den doble takluka blir åpnet og jeg kan spille litt musikk.... Kostet meg 80K denne touringen så langt i deler osv så kan like godt gjøre dette ordentlig... Spørs om det ikke blir Focal ja, får gi tilbakemelding når du får prøvd dine. Noen som har mening om jeg skal montere shadowlinelister på denne? Og om jeg skal komplettere det cremefarvete skinninteriøret, eller gå for svart M5 skinn? Vanskelig å bestemme seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Gå for svart skinn til sølvgrå bil, creme passer bedre til svart/grønn mørke farger.Shadowline lister må det jo være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Så langt ser det ut som det blir bestilt Infinity Kappa perfect 5.1 eller 6.1 frontsett. Fikk tilbud på Focal KP130 for ca 3000 men syntes de billigere polyglass elementene til Focal spilte bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 L7 Kicker bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Takker for tips Prøve å få til et anlegg med litt trykk i så Kicker kan passe , får se an montering osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Da gikk helga med til å montere bilalarm med fjernstart, Kappa perfect 5.1 foran med en liten 200Watter til å drive foreløpig, legge ledninger, skifte taktrekk osv.... Lodder ledninger osv og alarmen hadde "defekt" kobl.skjema så det gikk med litt tid. Resultatet ble over all forventning, selv før jeg har fått justert noe særlig og tilpasset lyden kan jeg si at kappaene spiller VAKKERT Og bilalarm med fjernstart er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå