thomas_ja Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Hei! Har en -95 compact som vindus spylinga funker dårlig på. Når jeg skal spyle, og holder hendelen inne, så spyler den i o,5 sec så går det kanskje 5 sec så kommer det en liten sprut til........ Noen som har vært borti den feilen?? Takk for all hjelp!
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 fritt for spylervæske:P? Den pumpa kan ha tatt kvelden. Det finner du ut av om du får en kompiss til å stikke hode ned til spylervæske tanken for å høre etter lyder fra pumpa når du drar i spaken for *spyling*.
thomas_ja Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Pumpa er i orden, det er heller noe galt med styringa av spyling. Noen som vet om det er rele`styrt el styr direkt av bryteren ?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 På toppen av pumpa er det en kontakt, kan være korrosjon der som gjør at forbindelsen blir dårlig. Ut i fra koblingsskjemaet som jeg har, er det direkte tilkobling fra bryteren til pumpa.
thomas_ja Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Oki, takk for hjelpa Har hatt den av , men så ikke noe, for ta å sjekke bryteren og kabelen, kanskje det er en liten jordfeil som lurer meg.
Lanzin Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 hvis du har et lite hull i slangen et sted nærme pumpa så kan det også bli slik....
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Vent litt....Hvilken motor er det i denne bilen. Jge overså at noen modeller faktisk har et relè...
thomas_ja Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 oki det er jo en 316 som er bygd om til 328, men jeg vet ikke om de har gjort noen forandringer når de bygde den om... Hvor får en tak el skjema?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Kjøpte meg så sånn Bentley service manual for E36. Men har i pfd også format på hele 96 mb..
thomas_ja Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 oki, takk for hjelpa! Får kjøpe meg en sånn jeg da. Er den beste typen service manual ?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Den Bentlyen skal visst være den beste og mest dekkende service manualen. Men den koster pengshit om du skal kjøpe:P Om du prøver å søk på forumet så tror jeg at du finner en del tråder der det er savnet service manuler til E36. Mener også at jeg datt over noen linker der du kunne laste de ned. Men om du ikke finner, så kan jeg prøve å sende min over mail. Men dessverre viser det seg at den manualen jeg har ikke gjelder compact Så da var vi like langt....
Eirik Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Kan det være at spylervæsken delvis har fryst til is?
thomas_ja Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Fant link til den på forumet her, men linken funker visst ikke lenger. noen som vet om ett annet sted det går ann å laste ned den manualen? Det har ikke noe med frost å gjøre, er nok noe muffins med bryteren el noe sånt, for se imorgen..... Takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå