Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en -95 compact som vindus spylinga funker dårlig på. Når jeg skal spyle, og holder hendelen inne, så spyler den i o,5 sec så går det kanskje 5 sec så kommer det en liten sprut til........:)

Noen som har vært borti den feilen??

Takk for all hjelp!

Skrevet

fritt for spylervæske:P?

Den pumpa kan ha tatt kvelden.

Det finner du ut av om du får en kompiss til å stikke hode ned til spylervæske tanken for å høre etter lyder fra pumpa når du drar i spaken for *spyling*.

Skrevet

På toppen av pumpa er det en kontakt, kan være korrosjon der som gjør at forbindelsen blir dårlig.

Ut i fra koblingsskjemaet som jeg har, er det direkte tilkobling fra bryteren til pumpa.

Skrevet

Den Bentlyen skal visst være den beste og mest dekkende service manualen. Men den koster pengshit om du skal kjøpe:P

Om du prøver å søk på forumet så tror jeg at du finner en del tråder der det er savnet service manuler til E36. Mener også at jeg datt over noen linker der du kunne laste de ned.

Men om du ikke finner, så kan jeg prøve å sende min over mail.

Men dessverre viser det seg at den manualen jeg har ikke gjelder compact :(

Så da var vi like langt....

Skrevet

Fant link til den på forumet her, men linken funker visst ikke lenger. noen som vet om ett annet sted det går ann å laste ned den manualen?

Det har ikke noe med frost å gjøre, er nok noe muffins med bryteren el noe sånt, for se imorgen.....

Takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...