bimmermann Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Er der noen som har erfaring med Swissol polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Stoffet som er i voksen er i hvert fall bra saker (carnauba) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Har selv spurt om dette i tidligere tråd, uten hell. Men, vurderer uansett å gå til innkjøp å teste. Har benyttet Autoglym i mange år, men ønsker å prøve noe nytt. På Swissol's egne sider kan du legge inn litt data om bilen din, så får du tilsendt (på mail) forslag til hvilken voks som passer bilen (og lakken) din best. Data som lakktype, farge, bilens alder og hvor mye den står i garasje er noen av parimetrene som må legges inn. For mitt vedkommende har jeg blitt anbefalt Onyx, som er den rimeligste (!) voksen. Selv om rimelig blir et relativt begrep her... Husk at du MÅ benytte cleaner fluid for at voksen skal komme til sin rett. Koster litt ekstra, men det blir sikkert veldig bra. Går nok til innkjøp litt nærmere våren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Har ikke erfaring med swissol. Men de har sikker bra produkter de og. Selv har jeg en del produkter fra maxwax applied, og synes de fungerer bra. Det viktigste er jo at du finner noe som du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå