Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Da jeg kjøpte bmwen min var den allerede senket, og det står innført i vognkortet, men står ikke noe om hvor mye den er senket, dette er gjort i tyskland før den ble bruktimportert i 2000. Noen som har noen tips om hvordan jeg kanskje kan finne ut hvor mye den er senket? Går det an å måle eller no? Ikke helt sikker på det der, men kunne vært kjekt å vite. Thanks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 hvis du tar en kikk på fjærene så vil du antakeligvis se noen sifre som utgjør et delenummer (kanskje du må vaske fjærene litt for å se det) er du enda heldigere så vil du se hvilket merke fjærene er. så er det bare å lete litt på nettet, eller spørre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 vet du merket på fjørene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Akkurat ja, det skal jeg få gjort, står vel noe i vognkortet, men husker ikke i farten, men skal finne ut hva de heter, og se etter noen tall. Thanks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 I vognkortet står det, senking foran: VDF VA951050 RØDE bak: VDF HA951051 RØDE, noen som kan fortelle meg hva det betyr, hadde det vært kjempegreier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Akkurat ja, men ikke helt samme typenr, men er det samme settet da tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 EDIT: såg litt feil på nummerne der, men har sett igjennom alle til 4-cyl e36 på http://www.vogtland.com/ og fannt bare nummer som stemte overens med fjørene framme. og i kombinasjon med andre fjører bak. ser ut som det er 35mm framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ja, men i vognkortet mitt står type 3B, hva vil det si egentlig da? prøvde å se gjennom jeg og, og fikk bare 951650 til å stemme, hvilke er det du har sett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 dette settet har samme fjører som dine framme (VA) http://php.vogtland.com/get_pdf.php?name=951080-1387.pdf mens dette har samme fjørene bak (HA) http://php.vogtland.com/get_pdf.php?name=951056-0013-99.pdf begge settene senker 35mm, men det stemmer ikke med bilen din. første settet er til touring tror jeg, og det andre til 6cyl. kanskje du har et senkesett som ikke er i handelen lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hehe, ja det var det jeg også kom fram til, var jo ikke en dritt som passet, så tror det kan være tilfellet at de ikke er i handel lengre ja, men kan vel prøve det å ta en titt på fjørene, kanskje jeg blir noe klokere der. hehe, men takk for hjelpen du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Viss du legg ut eit par bilder av bilen frå sida kan jo ganske mange i det minste gi ein liten peikepinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Okey, dette er de beste bildene jeg har for øyeblikket, men bilen er temmelig lav altså, ser ikke slik ut på grunn av gammel felgene og dekkene, men tar støtt nedi et helvette å kjøre på vinteren hverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Fant ut av senkesettetm sendte dem en mail, 40/20 er det, men takker for all hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå