Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Noen triks på hvordan jeg kan få fikset hylingen i viften min, må den byttes, eller kan den evt smøres opp eller noe? ikke helt gåen, men hyler innimellom når den står på lavt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 mener det er børstene som har takket for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Akkurat, hva må gjøres da? Ikke så mye peiling selv, men dette er jaggu et konge forum, får svar på alle teite spørsmåla mine, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Bytte hele vifte motoren er kanskje best, tror ikke det er store prisen jeg fiksa børstene mine men fremdeles var lyden der littegranne, men er noen år sia nå. Hakke så mye peil selv men tror det er det, mulig jeg har feil men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ja det kan kanskje være best, vet du om det er mye jobb å bytte? ligger det no Diy her på noe sånn? klarte ikke å finne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 på e30 var det litt trangt og klussete, på e36 vet jeg ikke men kan ta en titt gjennom bookmarksa mine i morgen og se om jeg finner en DIY. for trøtt til og bla gjennom alle de nu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ja okey, kjempegreier, send meg en pm om du kommer over noen gode tips, skal ta en titt selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå