MrBimmer Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Ønsker å kjøpe ait 325 karoseri uten rust.. helst uten rust. alt av intrse... =) de trenger verken å vare intriør,motor,gear,dif. Hælst svart =) men farge her ikkje noe å si.
MrBimmer Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Den må og ha norske papir. muligheter for sjilt. karorserie må IKKJE vare skada (små bulker å slik har ikkje noe å si) så lenge de ikkje må sjerest ut eller jiges. =) Og en ønsker å kjøpe svart dørtrek til 2 dørs. Og M-TEC 1 STYLING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MrBimmer Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 ja det trur i au =) men d e ver d =)
MrBimmer Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 det va lite med folk som ville kvite seg med 325 sin ;S
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 ja det trur i au =) men d e ver d =) kan du skrive bokmål? vanskelig å skjønne dialekt jeg fikk også beskjed om jeg kunne la være å skrive dialekt.. blir lettere for alle på forumet PS: jeg tror og du må lete en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå