BalleKnalle Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Måtte stjele disse bildene fra E46Fanatics... Denne fyren har evner utover det normale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 ja takk, mer er det ikke å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg vil veldig gjerne ha det borde Fy søren så flink han var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Det bordet der kunne jeg ha tenkt meg å. Men ikke helt enig frua, men hadde nok gått igjennom det. Passer jo perfekt sammen med sofaen vi har. Men dette vil jeg tro ikke er noe en får kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Her er hvertfall tråden... http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=443386 Han laget det til en lokal BMW forhandler på bestilling, så det er vel kun dette i sitt slag. Men du får sende ham ein mail å høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Det var et stilig bord Skulle gjerne hatt noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Veldig stilig bord. Har skils han der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Ja det frister å sende han en mail, men spørs om det blir litt dyrt.. Men vi får gå sammen fler å kjøpe.. Dette hadde jo vært knall i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå