Mr-x Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Trenger sårt noen råd om ombygging! Var å henta meg et M535 prosjekt. etter nermere ettersyn har det vert spisegilde får stålmakken i torpedovegg/gulv og kanaler. det jeg lurer på er korsen det er med ommbygging fra 528 til 535(E28), godkjenning,papirer osv HASTER Dette er en gledens dag(19/2-07). fikksa godkjening fra 528 til M535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Endret topicen din. Hjelp, Haster etc. passer dårlig som overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Holder på med lignende prosjekt selv. Fra 520i til 535ia. Biltilsynet sier: Bmw må godkjenne ombygget, og når man har tuv papirer fra Bmw så er det ikke noe problem å få skrevet om vognkort. Bmw sier: Bmw norge har sluttet å dele ut tuv/godkjenne ombyggninger i norge pga at dem ikke har lov lengre. Man må til tyskland for at dem skal se over bilen, teste bilen og godkjenne ombygningen. Så er det visst nok bare å dra til biltilsynet igjen, og få godkjent dette i vognkort. Ifølge biltilsynet har dem ikke noe med ombyggninger som dette, og Bmw må godkjenne bilen selv. Så, skal selv til tyskland til sommeren, få bilen godkjent, så til polen for å lakkere og trekke om interiør til komplett skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Endret topicen din. Hjelp, Haster etc. passer dårlig som overskrift. Vet ikke om du har godt syn eller jeg trenger briller, men det står verken hjelp eller haster i overskrifta. kanskje jeg missforstod siden det står haster til slutt. Har du et godt forslag til overskrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Om du får noe papirer fra BMW om at 535 og 528 har samme karosseriet, og du flytter over alle orginale 535 understells og motordeler, så skal du glatt få det godkjent med litt papirarbeid. Dette tror jeg er gjenomførbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Endret topicen din. Hjelp, Haster etc. passer dårlig som overskrift. Vet ikke om du har godt syn eller jeg trenger briller, men det står verken hjelp eller haster i overskrifta. kanskje jeg missforstod siden det står haster til slutt. Har du et godt forslag til overskrift Kanskje du missforstår litt siden han skriver ETC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Endret topicen din. Hjelp, Haster etc. passer dårlig som overskrift. Vet ikke om du har godt syn eller jeg trenger briller, men det står verken hjelp eller haster i overskrifta. kanskje jeg missforstod siden det står haster til slutt. Har du et godt forslag til overskrift Kanskje du missforstår litt siden han skriver ETC. Vi lar den ligge tror jeg, men etc betyr vel det samme som osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Bunp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Bygg om fra 518i, 525i eller noe slikt heller. 528i er det ikke akkurat flust med. Dette regner jeg med du kan få igjennom som karosseribytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Bygg om fra 518i, 525i eller noe slikt heller. 528i er det ikke akkurat flust med.Dette regner jeg med du kan få igjennom som karosseribytte. karosseribytte får du kunn gjennom ved kolisjon,men har fiksa det. fra 525 til 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Halloen Mr. E du begynnt å skru eller? Høres kjekt ut gitt. Lykke til!! Skal ikkje bli enkel over Helleset-myrane no skjøna eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Halloen Mr. E du begynnt å skru eller? Høres kjekt ut gitt. Lykke til!!Skal ikkje bli enkel over Helleset-myrane no skjøna eg Å du som bytta E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå