borgermester Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Da er det dags for å rengjøre interiøret i BMW'en, planen er å rengjøre alt sammen innvendig, men innehar noen spørsmål før jeg gyver løs: Er det noen spesielle midler jeg skal benytte på f.eks interiøret? Taket er i utgangspunktet grått, men er delvis mørkegrått, hva kan gjøres? Damp-vasking? På forhånd, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Ikke la evt skumrens virke for lenge.... Da risikerer du lysere flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Seter og gulvtrekk kan renses med tepperenser og vaskemiddel. Blir som regel bra resultat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Seter og gulvtrekk kan renses med tepperenser og vaskemiddel. Blir som regel bra resultat det. Høres flott ut det Kan jeg ta taket med det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg driver jo med dette til daglig, men jeg har ikke brukt rensemaskinen på taktrekk. Taktrekkene er jo som regel veldig tynne. Pleier å vaske med en lettfuktig klut med vaskemiddel på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hm, jasså. Noen spesielle midler du anbefaler for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 klart det. Noe som heter Sauberman fra maxwax applied. Nettadresse: www.maxwax.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Fuktig klut fungerer greit det, bare du gidder bruke lang nok tid på det. Brukte noen timer på bilen min, men så ble den fin å ren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Sprayer som regel sauberman på en poleringsklut og tar de værste flekkene. Kan ikke gnukke på taktrekk hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Sprayer som regel sauberman på en poleringsklut og tar de værste flekkene. Kan ikke gnukke på taktrekk hele dagen. Kan ikke eller vil ikke? Må ofre deg for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 klart det. Noe som heter Sauberman fra maxwax applied. Nettadresse: www.maxwax.no Noe sier meg at du oppga feil nettadresse, får opp relativt lite ved et besøk der. Fuktig klut fungerer greit det, bare du gidder bruke lang nok tid på det. Brukte noen timer på bilen min, men så ble den fin å ren også Jasså, hvilke midler brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Har en kamerat som sverger til JIF universal, fungerer helt greit og ikke noen skjolder eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hm, kanskje jeg skal gi JIF Universal en sjangse i morgen, hvilken type klut bør jeg benytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Sprayer som regel sauberman på en poleringsklut og tar de værste flekkene. Kan ikke gnukke på taktrekk hele dagen. Kan ikke eller vil ikke? Må ofre deg for bilen Tror sjefen min hadde blitt rimelig pissed hvis jeg ikke haddde gjort noe annet enn å gnikke på et taktrekk en hel dag.... I min egen bil er det jo selvfølgelig noe helt annet, da kan jeg heller bruke litt lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hm, kanskje jeg skal gi JIF Universal en sjangse i morgen, hvilken type klut bør jeg benytte? Bruk en myk klut, eller poleringsklut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå