Gå til innhold

Buss med deler på Rudskogen?

muska
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.. Har prøvd å komme i kontakt med Gunnar ang at jeg tar med meg bussen til Rudskogen den 18 mai uten å få tilbakemld. Derfor spør jeg her, kan dette være av intr. Jeg har også med div nye bremseklosser, bremseveske, olje og div radiatorslanger osv. Har det samme på alle Bmwccn treff.... Si JA el NEI..........mvh Marianne og Odd BMWCCNmedlem 491

Tar gjerne imot forslag til ting jeg skal ta med fra Mekonomen.. Da jeg har gode kontakter der på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte å lufte dette først da jeg ikke har lyst til å tråkke noen på bena. Greit å betale 500,- men tror neppe jeg tar bussen på banen :oops: Men takker for intressen men håper at noen som skal arrangsjere dette også svarer. Dette er ment som et tilbud til brukerne av bimmers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å betale for seg og det var ikke det som var temaet.. Betaler gladlig 500,- så jeg anser ikke det som noe problem. Det jeg ønsket å vite var om dette var velkomment og att folk kom innom.Jeg ser på dette som en aktivitet der folk kanskje finner ting dem har lett etter og da jeg har god kontakt med både Dekk sjekk og mekonomen så kan jeg suplere med litt tilbudsvarer og info. Om dette høres greit ut for dem som driver bimmers så tar jeg med teamet mitt å kommer :D Kanskje jeg tar med ett par gamle stativer også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... tenkte å ta med CSLen mulig Csien og 2002 turbo til en kompis men koster det 500,- pr bil uansett om man skal kjøre eller ikke blir det bare Turboen eller Cslen... Skal ikke på banen med noen av dem liksom :D Håper på å få en tilbakemld fra Gunnar om ideen min [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...