Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en 1991 520 som er ombygd til M5.

Bilen har det meste av utstyr innvendig.

Sort skinn, AC, el vindu/takluke

BILEN Ligger nå til Salgs!!!!!!!!

40000!!!!!!BILLIG Byttepris 60000!! Bare støken bil ønskes i bytte. M3, M5 eller noe spessielt..

kan betale mellomlegg opptil 100000kr

Planer endret grunnet lite tid og mye prosjekter på gang.

bmwe34riegerfel1.th.jpg

bmwe34riegerxm7.th.jpg

bmwriegerfg5.th.jpg

billedeca9uez02ey3.jpg

blackbmwhm8.th.jpg

PLanen var noe liknende som dette ...

Men er veldig usikker på den Vingen der, men den står på bilen så vil prøve dette, skal få lakka ett koffertlokk uten vinge også...

Deler som er annkommet:

Sorte lykter rund om, ikke bak.

M5 E39 look frontfanger( Rieger)

Rieger bakfanger

Seidel sideskjørt

Rieger Bakrutesenker

Rieger grillist(øyelokk)

Senkesett(fjærer)30/10

Nye matter innvendig og i bagasje.

Emblemer + div småting...

Supersprint eksos fra kat. og bak.

Brembo Skiver og nye klosser!Klarte å bestemme meg til slutt....

Disse er bare sinnsykt rå!p6bw749pw2ujw8t7zkse.jpg

o2knuubjrgbr4vcvjywe.jpgf5badk8stbnp6l10ilsh.jpg

Måtte ta noen stemningsbilder... Skiven kom fort opp på veggen til fordel for speil... Greit å være ungkar i slike stunder!!

Skal også ha sotete lykter.. men er usikker på om jeg skal ha Angle eyes eller vanlige Hella lykter.. Bestillte begge typer for å kunne velge.

Baklys blir også sorte..

Motor:1388751bilde5photo0033zs8.jpg

59680158if7.th.jpg

Innvendig:

framseterxm3.th.jpg

interirnb4.th.jpg

baksetertx2.th.jpg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fant noen som likner på BBS, heter Ultralite Nurburgring, og noen andre som heter ADR M-Sport gloss black.. Disse var da sinnsykt rå !! falt for ADR felgen, kan bli rått på sort bil...Men enda noen måneder til sommeren...Heldigvis.

Skrevet
Fant noen som likner på BBS, heter Ultralite Nurburgring, og noen andre som heter ADR M-Sport gloss black.. Disse var da sinnsykt rå !! falt for ADR felgen, kan bli rått på sort bil...Men enda noen måneder til sommeren...Heldigvis.

Kult!

Jeg har lik bil og har vært så heldig å få tak i 19" BBS LM i vinter:)

Gleder meg som en unge :D

Mine oppgraderinger vinter07 blir:

KW variant 2 understell

Sachs motorsport clutch

Total overhaling av motor

Ny gearkasse

Rustsveising/behandling og til slutt hellakkering.

Skal følge med på tråden din!

PS. Meld deg inn i E34 forumet på www.m5board.com , masse nyttige topics fra E34M5 entusiaster over hele verden.

Skrevet

takker.. starter med hellakkering og utseende messig finnish først.. bruker bilen kansje 4 uker i året.. men har videre planer.. er åpen for råd og tips.. legg mg gjerne til msn hvis du har.. raynik@hotmail.com

Skrevet

Er litt usikker på pris, har ikke fått tilbudet enda.men regner med ca 25K. Sort mettallic er jo en del arbeid for å få perfekt, grunnarbeid og alt blir tatt på verkstedet.. Er selv på jobb i Kina for tiden.

Har ikke sett bilen enda..hehe

Skrevet

Ok. Trur dette kommer til å bli bra :) Likte planen for bilen,og de felgene der er faktisk akkurat de samme som eg har tenkt på,enten i 18" eller 19". Funnet utav prisen på de?

Skrevet

Nei ikke fått pris enda... men mellom 15 og 20 lapper tenker æ... Skal ringe Bigwheels etter helgen og få pris tilbud...

Tror disse passer perfekt på E34 ja...

God Helg alle sammen

Skrevet

hvordan er komforten med 19" felger?? blir det mye sporing...Ville det vert en fordel å gått or 18"?? skal jo brukebilen også da??

Skrevet
hvordan er komforten med 19" felger?? blir det mye sporing...Ville det vert en fordel å gått or 18"?? skal jo brukebilen også da??

For meg funker i hvertfall 19" helt fint. Spørs hvor mye du bruker bilen og på hva slags veier.

På bane blir det 17" Schnitzer felger med 235 dekk for min del..mindre grep og mer morro :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...