Ole-Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Gratulerer med ny bil... Lister meg rundt i den forrige bimmern din... Hehe takker ;D Flott du også har funnet veien til Bimmers.no
|Andreas| Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Ble veldig pent med de nye delene! Sorte blinkere gjør mye! Fikk du festa skruene og mutterene i de øverste hullene i gasspedalen?
Ole-Fredrik Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 Ble veldig pent med de nye delene! Sorte blinkere gjør mye! Fikk du festa skruene og mutterene i de øverste hullene i gasspedalen? Takker for det Andreas ja, fikk festa skruene øverst i hullene på gasspedalene.. Ettter mange banneord og svettedråper. Er heldig som har naboer med atfor mye kjekt verktøy. Men ble meget bra til slutt
|Andreas| Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 ja, fikk festa skruene øverst i hullene på gasspedalene.. Ettter mange banneord og svettedråper. Er heldig som har naboer med atfor mye kjekt verktøy. Men ble meget bra til slutt Ja det ble kjempe bra Fikk ikke helt til å feste gasspedalen øverst jeg. Var noe på andre siden som hindret mutteren å passe skikkelig, dessuten er det veldig trangt bak der. Tror jeg bare limer den på plass hehe
Ole-Fredrik Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 ja, er jo muligt å lime Men eneste er at hvis du ikke bruker skruehullene så vil det jo se litt tomt uten en noe i skruehullene
ropa Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Bilen din ser jo ut som en strøken lady, og det har jeg sansen for Vil ha en slik bil selv, men spare til rekke"6 med m-pakke
Ole-Fredrik Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Bilen din ser jo ut som en strøken lady, og det har jeg sansen for Vil ha en slik bil selv, men spare til rekke"6 med m-pakke Takker for det du ;D ja, bilen begynner å bli strøken nå. Liker at alt er på G Skulle jo ha hatt 6 `er en men får bli neste gang det
|Andreas| Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 ja, er jo muligt å lime Men eneste er at hvis du ikke bruker skruehullene så vil det jo se litt tomt uten en noe i skruehullene Vet, bare å lime skruene inne i hullene det
Søreng Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Hvor blir det av bildene av det kjekke arbeidet vi/du gjor i går :
Ole-Fredrik Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Hehe ja, må få vaska bilen å få kipsa någen bilder ;D
Ole-Fredrik Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 Da var endeligt tiden moden for en oppdatering for sommeren Fikk nye felger på bilen for snaut en uke siden. Ventet på felgene i 2 mnd fra GS Takker for hjelpen av Søreng (på forumet) som stilte med kamera Begynner å bli ganske fornøyd med bilen nå Men hva sier folket?
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Veldig bra Svarte bmw ser veldig tøft ut ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå