Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 320i som jeg byttet motor i.....

men det var gjort så fikk jeg problemet med at den ikke går over 2500o/min..går strøken på tomgang men så fort jeg gir noe gass så kveles den.....har byttet alt som er bytte tror jeg.....å når jeg gir full gass smeller det i luftmengde måleren.. har byttet lmm, tennplugger, plugger, fordelerlokk, ledningen fra fordeler og opp i modulen på innerskjermen, BTR, byttet modulen på innerskjermen, styreenhet.. den funket når jeg tok den ut, den har stått i ro siden romjulen 2006. nett satt nedi ny bil..

Skrevet

er motoren jordet godt nok. hadde det problemet på en bil jeg bytta motor i og da var ikke motoren jordet godt nok så den fikk ikke nok tennings strøm på høyere turtall og da pga dårlig tenning begynte den og skyte i luftfilterboksen.. men på en annen side hores det ut som reg reima/kjede dit står en tann feil men det har du kansje ikke tukla med

Skrevet

jeg har ikke gjort noe med det men forge eier av motor hadde byttet reg. reim. men han hadde kjørt bilen fra telemark å til bergen uten noe problemer. så jeg blir litt usikker...skal likevel legge opp et exstra jordings pongt å prøve...takker så meget

Skrevet

Kan være litt lettere å prøve å hjelpe med litt mer utfyllende opplysninger :D

Feks hvilken årsmodell motor er og hvilken årsmodell bilen er, og om du har flyttet over ledningsnett og styring...

Altså litt mer spesifikt hvis du får det til...

Skrevet

motor er fra 86 modell, det er bilen den står i oxo.. står samme nr på begge ecu, ikke forskjell når byttet om..

Skrevet

hmm, starteren sin + kabel er ikke på, festet røk da han skulle stramme den :D du kan ikke mene at det har noe å si? isåfall har bmw noen rare patenter..

Skrevet

rart at det skal skje når man tar utav en motor som var sprengt, og setter nedi en annen, uten å være borti tennings systemet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...