tinderholt Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Har en 320i som jeg byttet motor i..... men det var gjort så fikk jeg problemet med at den ikke går over 2500o/min..går strøken på tomgang men så fort jeg gir noe gass så kveles den.....har byttet alt som er bytte tror jeg.....å når jeg gir full gass smeller det i luftmengde måleren.. har byttet lmm, tennplugger, plugger, fordelerlokk, ledningen fra fordeler og opp i modulen på innerskjermen, BTR, byttet modulen på innerskjermen, styreenhet.. den funket når jeg tok den ut, den har stått i ro siden romjulen 2006. nett satt nedi ny bil..
tmp Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 sitter plugghettene på rett plass?? Riktig tenningsrekkefølge er ganske vesentlig..
tinderholt Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Der gjør nok det.. Men eller takk.. å turbo kit ligger klart
toomas Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 er motoren jordet godt nok. hadde det problemet på en bil jeg bytta motor i og da var ikke motoren jordet godt nok så den fikk ikke nok tennings strøm på høyere turtall og da pga dårlig tenning begynte den og skyte i luftfilterboksen.. men på en annen side hores det ut som reg reima/kjede dit står en tann feil men det har du kansje ikke tukla med
tinderholt Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 jeg har ikke gjort noe med det men forge eier av motor hadde byttet reg. reim. men han hadde kjørt bilen fra telemark å til bergen uten noe problemer. så jeg blir litt usikker...skal likevel legge opp et exstra jordings pongt å prøve...takker så meget
D.Toft Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 jeg har ikke byttet reim, men han jeg kjøpte den av.. og den går strøkent opp til den skyter...
tinderholt Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 helt korekt...... beklager..eieren føre deg
Sir Hofstad Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Kan være litt lettere å prøve å hjelpe med litt mer utfyllende opplysninger Feks hvilken årsmodell motor er og hvilken årsmodell bilen er, og om du har flyttet over ledningsnett og styring... Altså litt mer spesifikt hvis du får det til...
D.Toft Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 motor er fra 86 modell, det er bilen den står i oxo.. står samme nr på begge ecu, ikke forskjell når byttet om..
HelgePer Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Er innslaget på starter koblet til? gul/svart ledning. Hadde samme symptom på min når den ledninga ikkje var koblet til.
D.Toft Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 hmm, starteren sin + kabel er ikke på, festet røk da han skulle stramme den du kan ikke mene at det har noe å si? isåfall har bmw noen rare patenter..
HelgePer Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Hadde akkurat samme symptoma på min. Koblet til den ledninga så gjekk bilen som ei kule...er vert et forsøk vertfall. Kan være det går en styrestrøm eller noe gjennom. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39251&start=15
D.Toft Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 rart at det skal skje når man tar utav en motor som var sprengt, og setter nedi en annen, uten å være borti tennings systemet..
k1t Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Hadde akkurat samme symptoma på min. Koblet til den ledningaså gjekk bilen som ei kule...er vert et forsøk vertfall. Kan være det går en styrestrøm eller noe gjennom. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39251&start=15 Hadde akkurat det samme problemet med min, og det skjedde selvfølgelig den dagen det kom en for å se på bilen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå