Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 320i som jeg byttet motor i.....

men det var gjort så fikk jeg problemet med at den ikke går over 2500o/min..går strøken på tomgang men så fort jeg gir noe gass så kveles den.....har byttet alt som er bytte tror jeg.....å når jeg gir full gass smeller det i luftmengde måleren.. har byttet lmm, tennplugger, plugger, fordelerlokk, ledningen fra fordeler og opp i modulen på innerskjermen, BTR, byttet modulen på innerskjermen, styreenhet.. den funket når jeg tok den ut, den har stått i ro siden romjulen 2006. nett satt nedi ny bil..

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvordan starter du bilen?

Hadde samme problemet når eg tjuvstarta bilen. kobla på ledninga som er til innslaget på starter, det funka.

Skrevet

om det er koplet om, da vil den vel ikke starte? slangen fra filteret er koplet opp i fuelrailen, og returen via vakumklokken i front..

Skrevet

hehe, bensinen er koplet rett ;) som du ser, så har han koplet fra filteret og inn på fuelrailen, og retur fra vakum dingsen i framkant..

Skrevet

Selvsagt.. Ser det nå. Men det spørs jo om han koblet ifra før eller etter filteret. Sånn at han tok ut hele motoren med slanger og alt og bare de to bensinrørene stod igjen i motorrommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...