tinderholt Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Har en 320i som jeg byttet motor i..... men det var gjort så fikk jeg problemet med at den ikke går over 2500o/min..går strøken på tomgang men så fort jeg gir noe gass så kveles den.....har byttet alt som er bytte tror jeg.....å når jeg gir full gass smeller det i luftmengde måleren.. har byttet lmm, tennplugger, plugger, fordelerlokk, ledningen fra fordeler og opp i modulen på innerskjermen, BTR, byttet modulen på innerskjermen, styreenhet.. den funket når jeg tok den ut, den har stått i ro siden romjulen 2006. nett satt nedi ny bil..
Klinz Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 E de cruse controll på den? vore med at vaieren som styre den kile seg da får du noe lignende symtom. Edit: dette gjaldt e36
Ad|oS Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Ser du tar drastiske steg for å få ordnet det her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41794 Tror ikke du trenger tilby folk penger. De som er her inne hjelper deg uansett hvis de kan!
tinderholt Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 sorry er ikke cruse kontroll... hehe gjør alt i nød....er ikke noe galt i gi folk litt ekstra inspirasjon... kan ikke nekte for den gjør seg selv synerlig
Villi Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Sjekket om den ikke suger falsk luft da? Eller om den får for mye eller for lite bensin?
tinderholt Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 har sjekket alt av vakum å lignende, men ikke noe lekasje der... hvordan får jeg sjekket om den får for mye/lite bensin mange takk
HelgePer Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 hvordan starter du bilen? Hadde samme problemet når eg tjuvstarta bilen. kobla på ledninga som er til innslaget på starter, det funka.
pallen Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Du har ikke byttet om på tur og retur på bensinslangene? Har vært ute for det før...
D.Toft Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 om det er koplet om, da vil den vel ikke starte? slangen fra filteret er koplet opp i fuelrailen, og returen via vakumklokken i front..
pallen Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Tro meg den starter men går dårlig. Jeg gjorde dette en gang og bilen oppførte seg akkurat sånn. 500 til meg??
D.Toft Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 hehe, bensinen er koplet rett som du ser, så har han koplet fra filteret og inn på fuelrailen, og retur fra vakum dingsen i framkant..
D.Toft Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 ikke bilde, men skrev det.. rett før du skrev den posten om "500 til meg?"
erlend_p Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 ikke bilde, men skrev det.. rett før du skrev den posten om "500 til meg?" jeg kan ikke se dette inlegget
pallen Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Selvsagt.. Ser det nå. Men det spørs jo om han koblet ifra før eller etter filteret. Sånn at han tok ut hele motoren med slanger og alt og bare de to bensinrørene stod igjen i motorrommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå