Champ Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 hei , jeg har akkurat hatt samme problem , men jeg fikk ikke over 2000 rpm , det var da en del av katalysatoren som hadde lagt seg feil vei og blokket for utløpet , skjærte opp og fjerna katen og alt fungerer som normalt ! hvis du kan banke på katen og høre om noe er løst inni der så vil du raskt kunne finne ut om det er den.
bård Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 og du er sikker på at den ikke har hoppet over på registeret?
tinderholt Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 nå har jeg prøvd alt dere sier....men GÅR FREMDELES IKKE SOM DEN SKAL
336mik Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Jeg ville også sjekket register timingen.Hvis den står ei tann feil,så vil bilen skyte,og den vil tåle gassen veldig dårlig. Her er ikke "nesten" godt nok,den skal være 100%.
Kenneth BMW Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Hvor mange bensinpumper har du? Har du en i tanken og en utenom, kan det hende di går mot hverandre.. sjekk pluss og minus på pumpene.. det er ikke farlig å bytte på de..
vrossi46 Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 hadde lignendes problem på bilen til en kompis.. der var d sensoren på trigger hjulet framme som var gåen..
oddis Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Den går greit på tomgang, ingen jaging/nykking eller antydning til kveling?
D.Toft Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 går strøkent på tomgang, eneste er at den går litt høyt.. triggeren på veiven tok vi av og reingjorde. men den går jo bare rett opp i stikket på innsuget..
tinderholt Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 er ikke noen i her i bergens området som har lyst til å komme å ta en titt....går på folkehyskole å der er det ikke mye hjelp å få......men takk til alle dere som prøver å hjelpe til
tinderholt Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 ting går ikke alt for bra... prøver men det er jo ikke noe som gjør den lille forskjellen..... er ikke mye gøy nor det er 3 dager til vinter ferie ...men takk skal dere alle ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå