Gå til innhold

Det ble BMW igjen ja.. 95mod Touring, M5 Planer....:)

Tsbusa
 Share

Anbefalte innlegg

Heppsann!

Min nyeste bil i min 'bilpark' ble nå en 1995 modell BMW 520i Touring. (Den siste av E34 karrossen, med noen facelift). Bilen er av typen STRØKEN.

Bilen er kjøpt der jeg jobber, har ca funnet ut at den har hatt kun en eier, hvor den er gått osv. Km Stand var 102 720km da jeg la ut for min første tur med den! Allt er så tight og fint! Ingen slakke, slark eller noe! Jeg kan kjøre leenge og bare koose meg masse med den. Bilen er helt orginal, INGENTING er blitt gjort om/byttet ut. (Foruten vanlige slitedeler). Så den er kliss orginal.

Motoren har som dere fleste vet, 150hk og 24 ventiler. Og den er blitt utviklet over lang tid! Så den skal ikke ha noen 'sykdommer' som de tidligere modellene har.

Noe av utstyret den har:

-Airbags

-ABS

-Dobbel takluke

-Startsperre

-Sentrallås

-Rimelig bra orginal stereo (Foruten spiller, den er kassett!).

Kanskje mer også;)

Pris? Nokk=) (Mer enn 'vanlige' priser..')

Dere kan følge med på hva som blir gjort skikkelig på min egen nettside for mine prosjekter, der vil det komme bilder og mer beskrevet om hva som blir gjort osv. Ta det med ro! Kommer også til å oppdatere denne tråden også;)

Noen bilder:

IMG_4773.jpg

IMG_4775.jpg

IMG_4779.jpg

Følg med på dette nettstedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer :D . Godt å se flere E34 Touring her, sånn som denne ser ut nå, så min ut når jeg kjøpte den også. Min var forøvrig levert med M5 skjørter, har hatt den i 4år nå :P .

Må si jeg liker planene dine, har gjort de fleste av de samme oppgraderingene på min Touring 8) .

Lykke til videre, blir morro å følge med denne :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Men har du en anne leppe som den RGM leppa er festet på, eller? Er utrolig pent, men vet ikke om det vil passe på min, som er sølv?

Hva heter felgene dine?

Hehe, mye masing her nå men..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...