Tsbusa Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Heppsann! Min nyeste bil i min 'bilpark' ble nå en 1995 modell BMW 520i Touring. (Den siste av E34 karrossen, med noen facelift). Bilen er av typen STRØKEN. Bilen er kjøpt der jeg jobber, har ca funnet ut at den har hatt kun en eier, hvor den er gått osv. Km Stand var 102 720km da jeg la ut for min første tur med den! Allt er så tight og fint! Ingen slakke, slark eller noe! Jeg kan kjøre leenge og bare koose meg masse med den. Bilen er helt orginal, INGENTING er blitt gjort om/byttet ut. (Foruten vanlige slitedeler). Så den er kliss orginal. Motoren har som dere fleste vet, 150hk og 24 ventiler. Og den er blitt utviklet over lang tid! Så den skal ikke ha noen 'sykdommer' som de tidligere modellene har. Noe av utstyret den har: -Airbags -ABS -Dobbel takluke -Startsperre -Sentrallås -Rimelig bra orginal stereo (Foruten spiller, den er kassett!). Kanskje mer også Pris? Nokk=) (Mer enn 'vanlige' priser..') Dere kan følge med på hva som blir gjort skikkelig på min egen nettside for mine prosjekter, der vil det komme bilder og mer beskrevet om hva som blir gjort osv. Ta det med ro! Kommer også til å oppdatere denne tråden også Noen bilder: Følg med på dette nettstedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Gratulerer . Godt å se flere E34 Touring her, sånn som denne ser ut nå, så min ut når jeg kjøpte den også. Min var forøvrig levert med M5 skjørter, har hatt den i 4år nå . Må si jeg liker planene dine, har gjort de fleste av de samme oppgraderingene på min Touring . Lykke til videre, blir morro å følge med denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takk Takk:) Planlegger 540i leppe, eller Rieger leppe. Noen som har/vet om 540i leppe? Og hva slags leppe har du Sttffan C? Må si din bil var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Takk skal du ha! Jeg har RGM leppe, kjøpt på www.autospar.no Tror ikke de selger denne lenger, men du kan jo sende de en e-post å høre om de kan skaffe, kosta rundt 1200kr . 540i spoileren selger ihvertfall KOED ny . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takker! Men har du en anne leppe som den RGM leppa er festet på, eller? Er utrolig pent, men vet ikke om det vil passe på min, som er sølv? Hva heter felgene dine? Hehe, mye masing her nå men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 RGM leppa er festet på orginalfangeren. Hadde nok blitt pent i sølv også dette mener nå jeg . Felgene heter AEZ Radon, 8,5x 18" & 10x18" . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takk Takk igjen! Må nesten begynne å planlegge hva mesteparten av feriepenga og restskattepenga skal gå til så.. Blir ivertfall felger, og senk, og evt leppe og slikt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Se der ja:) snygg bil,må være deilig å ha en bil som er sååå godt tatt vare på og rusla såå lite Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Takker, ja, det er deilig! Men bytta bremseklosser bak på den idag, og ga den en skikkelig vask:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 fin bil Helge Vik har en 3,8l m5 motor til salgs http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1334727 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg vet.. Har sett den;) Hehe, men har ikke 30K nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Driver da å leter litt etter felger da.. 8.0x19'' 8.5x19'' Hvilke liker dere best? Jeg liker den siste ganske mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 ACS- felgen! Den blir flott på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Mao, den siste ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Mao, den siste ja? Stemmer! Og de har utrolig tøft design de felgene der. Tror mAZE har hatt både E34 & E39 med slike felger, kansje han har noen bilder han kan legge ut her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå