joneh Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Hei jeg har noen få spm som jeg håper noen vet svaret på 1: Har to lys i panelet som lyser konstant selv om teningen er av og bilen er låst. Skal disse lysa lyse slik eventuelt hva kan være galt. va skal jeg gjøre 2: noen som har sett denne her før og kan forklare meg hva dette er og hva det brukes til .. 3: hvordan får jeg tatt ut baksettene i bilen sette+rygg. Håper noen kan hjelpe meg med dette
kje Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Grunnen til at servicelysene lyser konstant kan være grunnet en feil i det elektriske anlegget, gjerne bak instrumentpanelet. Har du prøvd å tilbakestille serviceindikatoren hos et BMW-verksted? Setene bak fåes ut ved å rykke hardt i "setehjørnene", og dra frem og opp. Seteryggen sitter ved 4 (eller mer) plastmuttere nede på sidene og på midten av ryggen. Hvis du har nakkestøtter demonteres disse ved å først dra støttene rett opp mens knappen holdes inne, deretter skrues de to store skruene på plastikkbranketten 90 grader, og draes opp. Håper dette er til noen hjelp dersom du ikke har funnet ut av det...
pallen Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Sitter vel 2 innloddete batterier i instrumentet som på E28. Ser ut som vanlige penlight batterier. Skiftet på en 528i E28 tilbake i 98 og det ble helt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå