BmwKlovn Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Har lest litt innpå her og har da sett at folk sier at E28 og E34 har samme dempere men man får ikke godkjent det? Ikke vet jeg. Så spørr; ER disse like? Er lengde? Fester? Osv? Likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 E28 og E34 fjerben er så like at de kan i praksis skiftes over fra e34 til e28 og omvendt. Tok en tur innom bilopphuggeren for å sammenligne med skyvelær og tommestokk. Alle festene er på samme sted og alle hull har rett senteravstand. Tenkte å bruke e34 justerbar fjæring på min 528i. Eneste forskjellen er vel at e34 fjæring er beregnet for en tyngre bil og vil være stivere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Takk for svar! Er Disse er like bak og fremme eller? Er E34 noe spesielt mye tyngre altså? Så fester i topp og bunn er like også asså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 E34 er vel 200-400 kg tyngre, alt etter modell. Men på et par amerikanske sider jeg har vært innom har jeg sett både coilovers og andre hjulopphengdeler fra E34 brukt på E28. Bremsene går også overens, så du kan bruke alle bremseversjoner fra 518 til M5 3.8. Med de største bremsene bør du ha større hovedsylinder, men den henter du fra E32 750i, den går rett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Aah, men det var vel det jeg var ute etter! Takker folkens! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå